បរទេស៖ យោងតាមការព្យាករណ៍មួយចុងក្រោយដោយទីភ្នាក់ងារផ្សព្វផ្សាយសារព័ត៌មាននៃប្រទេសថៃ ឬហៅកាត់ថា MI បានបញ្ជាក់ថា ដោយសារតែស្ថានភាពនៃវិបត្តិកូវីដរាលដាលនៅទូទាំងប្រទេសកាន់តែដុនដាបខ្លាំង ខ្ទង់ចំណាយដែលនឹងត្រូវធ្វើឡើងទៅលើប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយនានាទំនងជានឹងអាចធ្លាក់ចុះទៅដល់ ៤ ភាគរយធៀបទៅនឹងឆ្នាំ២០២០។
ប្រធានប្រតិបត្តិរបស់ MI លោក Pawat Ruangdejworachai បានថ្លែងថា ៖ ការដាក់ការរឹតត្បិតពីសំណាក់រដ្ឋាភិបាលថៃ និងការដាក់ចេញនូវវិធានការនានា ដើម្បីទប់ស្កាត់វិបត្តិកូវីដ ប៉ុន្តែវាកំពុងតែជួយរុញកញ្ចប់លុយសម្រាប់ចំណាយទៅលើប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយធ្លុះធ្លាយខុសគោលដៅ។
ទោះបីជាយ៉ាងណាក្តីនៅក្នុងត្រីមាសដំបូងគេបានព្យាករណ៍ថាខ្ទង់ចំណាយទៅលើប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយនេះគឺនឹងអាចមានកំណើនទៅដល់ ៨ភាគរយ ប៉ុន្តែគិតត្រឹមខែមេសាគេបែរជាបានឃើញកំណើននេះមានការកើនឡើងត្រឹមតែ ១ភាគរយប៉ុណ្ណោះ ដោយសារតែប្រទេសថៃកំពុងទទួលរងនូវការវាយប្រហាររលកទី៣ នៃវិបត្តិកូវីដ។
ជាការវាយតម្លៃរួមនៅក្នុងខែកក្កដានេះ MI បានធ្វើការកែប្រែការព្យាករណ៍របស់ខ្លួនថា ខ្ទង់ចំណាយទៅលើប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសរុបនៅក្នុងឆ្នាំ២០២១នេះនឹងមានការធ្លាក់ចុះខ្លាំងដល់ទៅ ៤ភាគរយធៀបទៅនឹងឆ្នាំចាស់ពោលគឺមកត្រឹមតែ ៧២,១ពាន់លានបាត ឬប្រមាណជា ២,១៩ ពាន់លានដុល្លារប៉ុណ្ណោះ។
គួររំលឹកដែរថាកាលពីឆ្នាំ២០២០ ការចំណាយទៅលើប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយនៅក្នុងប្រទេសថៃបានធ្លាក់ចុះខ្លាំងប្រមាណ ១៦,៧ភាគរយធៀបទៅនឹងឆ្នាំ២០១៩ ដែលគ្រានោះខ្លួនទទួលបានត្រឹមតែ ៧៥,២ ពាន់លានបាត ដែលជាអត្រាទាបបំផុតមិនធ្លាប់មានក្នុងរយៈពេល ២ទសវត្សរ៍ចុងក្រោយនេះ។
លោក Pawat ក៏បានបញ្ជាក់ផងដែរថា ក្រុមហ៊ុនអ្នកផ្សព្វផ្សាយធំៗលើពិភពលោកបានលុបចោលនូវយុទ្ធនាការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មរបស់ពួកគេដើម្បីកាត់បន្ថយចំណាយ ពីព្រោះថាមិនសូវមានទំនុកចិត្តទៅលើកម្លាំងនៃការបញ្ជាទិញ ឬ Purchasing Power ពីសំណាក់អតិថិជនដែលទទួលបានការផ្សព្វផ្សាយរួចនោះទេប៉ុន្តែលើកលែងតែប្រភេទអាជីវកម្មធំៗដូចជាការបង្ហាញម៉ូឌែលរថយន្តថ្មីៗ ឬម៉ូតូថ្មីៗប៉ុណ្ណោះដែលនៅមានខ្ទង់ចំណាយច្រើនមកលើការផ្សព្វផ្សាយ៕
ធ្លាប់បំពេញការងារជាអ្នកបកប្រែអត្ថបទសារព័ត៌មានជាភាសាខ្មែរជាមួយនឹងស្ថាប័នព័ត៌មានមួយចំនួនរយៈពេល៧ឆ្នាំ។ បទពិសោធបកប្រែប្រភេទព័ត៌មានអន្តរជាតិនយោបាយសេដ្ឋកិច្ចនិងកីឡាផង។ បច្ចុប្បន្នកំពុងបំពេញការងារជាអ្នកបកប្រែអត្ថបទសារព័ត៌មានសេដ្ឋកិច្ចអន្តរជាតិឱ្យសារព័ត៌មាន AMS Economy.
របាយការណ៍ថ្មីៗ
មើលទាំងអស់ ➧ព័ត៌មានទូទៅ
មើលទាំងអស់ ➧Okra គំរូធុរកិច្ចបរិយាបន្ន ដើម្បីដោះស្រាយបញ្ហាថាមពលស្អាតតម្លៃទាប សំដៅសហគមន៍ក្រីក្រនៅកម្ពុជា
ធុរកិច្ចបរិយាបន្ន, ព្រឹត្តិការណ៍, អាជីវកម្មថ្មី និងនវានុវត្ត
• 29/03/2024
Okra ជាគំរូធុរកិច្ចបរិយាបន្នមួយនៅកម្ពុជាដែលមានដំណើរអាជីវកម្មតាមរយៈការជួយគាំទ្រ និងផ្គត់ផ្គង់ថាមពលស្អាត តម្លៃទាបសំដៅសហគមន៍ក្រីក្រ
ក្រុមហ៊ុន ហ្វតតេ ឡាយហ្វ៍ និងសាលារៀនជំនាន់ថ្មី វិទ្យាល័យព្រះស៊ីសុវត្ថិ ចុះ MOU ដើម្បីជួយលើកកម្ពស់ការអប់រំ និងចំណេះដឹងហិរញ្ញវត្ថុ
ព្រឹត្តិការណ៍, អត្ថបទពាណិជ្ជកម្ម
• 29/03/2024
ក្រុមហ៊ុន ហ្វតតេ ឡាយហ្វ៍ និងសាលារៀនជំនាន់ថ្មី វិទ្យាល័យព្រះស៊ីសុវត្ថិ ចុះ MOU ដើម្បីជួយលើកកម្ពស់ការអប់រំ និងចំណេះដឹងហិរញ្ញវត្ថុ
អាជីវកម្មបរិយាបន្ន VinaSamex ជួយសម្រួលជីវភាពប្រជាជនក្រីក្រនៅខេត្តភាគខាងជើងនៃប្រទេសវៀតណាម
ធុរកិច្ចបរិយាបន្ន, ព្រឹត្តិការណ៍, សេដ្ឋកិច្ច
• 29/03/2024
អាជីវកម្មបរិយាបន្ន VinaSamex កំពុងជួយជីវភាពប្រជាជនក្រីក្រនៅខេត្តភាគខាងជើងនៃប្រទេសវៀតណាមឱ្យមានលទ្ធភាពធូរធាជាងមុន
My Dream Home ធរុកិច្ចបរិយាបន្នបង្កើតឡើងដើម្បីបំពេញក្តីសុបិនពលរដ្ឋដែលមានជីវភាពខ្វះខាតអាចសាងសង់ផ្ទះផ្ទាល់ខ្លួន
ធុរកិច្ចបរិយាបន្ន, ព្រឹត្តិការណ៍, សេដ្ឋកិច្ច
• 29/03/2024
My Dream Home ជាអ្នកជំនាញផលិតឥដ្ឋបរិស្ថាន ឬ Eco-brick ដែលមានតម្លៃទាប ងាយស្រួលប្រើប្រាស់ និងពុំចាំបាច់មានជំនាញក្នុងការងារជាជាងសំណង់ឡើយ