បរទេស៖ គិតត្រឹមថ្ងៃអង្គារទី1 ខែមិថុនា ម្សិលមិញនេះ ក្រុមហ៊ុន Zoom ដែលជាអ្នកជំនាញបម្រើឲ្យសេវាកម្មទំនាក់ទំនងគ្នាតាមរយៈ Video Call នោះបានធ្វើការបង្ហាញតួលេខព្យាករណ៍ថ្មីមួយអំពីប្រាក់ចំណេញរបស់ខ្លួននៅក្នុងត្រីមាសនេះថានឹងមានភាពល្អប្រសើរខ្លាំងជាងការរំពឹងទុកកាលពីពេលកន្លងមកទៅទៀត។
មកដល់ពេលបច្ចុប្បន្ននេះអតិថិជនប្រមាណជា 2,000 ក្រុមហ៊ុន និងអាជីវកម្មដែលកំពុងប្រើប្រាស់កម្មវីធីសាកល្បង និងមុខងារមួយចំនួនរបស់ខ្លួនផងដែរគឺបានជួយផ្តល់ប្រាក់ចំណូលដល់ Zoom កាន់តែច្រើន។
មានវិធីសាស្ត្រជាច្រើនដែល Zoom អាចរកប្រាក់ចំណូលបូករួមទាំងការលក់ភាគហ៊ុនជាដើមផងដែរ ប៉ុន្តែជាសរុបនៅក្នុងត្រីមាសនេះ អាចមើលឃើញពីទំហំនៃប្រាក់ចំណូលដែលនឹងកើនឡើងទៅដល់ចន្លោះពី 985-990 លានដុល្លារ ខណៈដែលការព្យាករណ៍កន្លងមកមានត្រឹមតែ 931.8 លានដុល្លារប៉ុណ្ណោះ។
ប្រាក់ចំណូលកាលពីត្រីមាសដំបូងដែលបានបញ្ចប់ទៅត្រឹមថ្ងៃទី30 ខែមេសា Zoom អាចទាញបានប្រាក់ចំណូលប្រមាណជា 956.2លានដុល្លារធៀបទៅនឹងប្រាក់ចំណូលកាលពីត្រីមាសដំបូងដូចគ្នាឆ្នាំ2020ដែលមានត្រឹមតែ 328.2 លានដុល្លារ និងលើសពីការរំពឹងទុកដែលក្រុមហ៊ុនធ្លាប់ធ្វើដែលមានត្រឹមតែ 906 លានដុល្លារប៉ុណ្ណោះ។
គួរឲ្យដឹងដែរថា មុខងារកិច្ចប្រជុំ និងឆាតរបស់ Zoom មានកញ្ចប់ជាច្រើនប្រភេទដែលជាប្រភពចំណូលយ៉ាងសំខាន់សម្រាប់ក្រុមហ៊ុនដែលក្នុងនោះមានដូចជា៖ Zoom Basic សម្រាប់ប្រើប្រាស់ផ្ទាល់ខ្លួន និងឥតគិតថ្លៃ Zoom Pro ទាមទារការចុះឈ្មោះបង់លុយ 14.99 ដុល្លារក្នុងមួយខែ Zoom Business ត្រូវការចុះឈ្មោះ 19.99 ដុល្លារក្នុងមួយខែ ព្រមទាំងមុខងារផ្សេងទៀតដូចជា Zoom United Business និង Zoom Enterpriseផងដែរ ។
ក្រៅពីនោះ Zoom ក៏អាចរកចំណូលបានពីមុខងារផ្សេងទៀតដូចជា Zoom Rooms and Workspaces, Zoom Phone ដែលតំរូវឲ្យអ្នក host បង់លុយប្រមាណជា 14.99 ដុល្លារក្នុងមួយខែ និងចុងក្រោយមួយទៀតគឺ Zoom Video Webinars ដែលអាចឲ្យអ្នកចូលរួមមានចំនួនរហូតទៅដល់ 10,000 នាក់ក្នុងពេលតែមួយ ប៉ុន្តែត្រូវការបង់ប្រាក់ប្រមាណជា 14.99 ដុល្លារក្នុងមួយខែ ឬអ្នកប្រើប្រាស់អាចបន្ថែមមុខងារផ្សេងទៀតដល់ទៅ 64,900 ដុល្លារក្នុងមួយឆ្នាំផងដែរ៕
ធ្លាប់បំពេញការងារជាអ្នកបកប្រែអត្ថបទសារព័ត៌មានជាភាសាខ្មែរជាមួយនឹងស្ថាប័នព័ត៌មានមួយចំនួនរយៈពេល៧ឆ្នាំ។ បទពិសោធបកប្រែប្រភេទព័ត៌មានអន្តរជាតិនយោបាយសេដ្ឋកិច្ចនិងកីឡាផង។ បច្ចុប្បន្នកំពុងបំពេញការងារជាអ្នកបកប្រែអត្ថបទសារព័ត៌មានសេដ្ឋកិច្ចអន្តរជាតិឱ្យសារព័ត៌មាន AMS Economy.
របាយការណ៍ថ្មីៗ
មើលទាំងអស់ ➧ព័ត៌មានទូទៅ
មើលទាំងអស់ ➧ទទួលផលពីអាជីវកម្មបរិយាបន្ន សហគមន៍កសិកម្មមួយអាចផ្គត់ផ្គង់បន្លែបានជាង១តោន ក្នុងមួយខែ
ធុរកិច្ចបរិយាបន្ន, ព្រឹត្តិការណ៍, សេដ្ឋកិច្ច
• 19/04/2024
អាជីវកម្មបរិយាបន្ន គឺជាប្រភេទអាជីវកម្មគំរូថ្មីមួយដែលអាចផ្ដល់អត្ថប្រយោជន៍ជាច្រើនដល់អ្នកពាក់ព័ន្ធ និងអាចជំរុញសេដ្ឋកិច្ចទាំងក្នុងសហគមន៍ និងប្រទេសជាតិមួយ។
Good Nature Agro (GNA) ជួយកសិករខ្នាតតូចបង្កើនប្រាក់ចំណូលតាមរយៈការអនុវត្តកសិកម្មប្រកបដោយភាពច្នៃប្រតិដ្ឋ
ធុរកិច្ចបរិយាបន្ន, ព្រឹត្តិការណ៍, អាជីវកម្មថ្មី និងនវានុវត្ត
• 19/04/2024
Good Nature Agro (GNA) ជួយកសិករខ្នាតតូចបង្កើនប្រាក់ចំណូលតាមរយៈការអនុវត្តកសិកម្មប្រកបដោយភាពច្នៃប្រតិដ្ឋ
e-Choupal ជាវេទិកាអនឡាញធំបំផុតនៅឥណ្ឌាជួយនាំចេញកសិផលដោយផ្ទាល់ពីកសិករក្រីក្ររាប់លាននាក់
ធុរកិច្ចបរិយាបន្ន, ព្រឹត្តិការណ៍, អាជីវកម្មថ្មី និងនវានុវត្ត
• 19/04/2024
e-Choupal គែជាច្រកនាំចេញកសិផលដ៏ធំបំផុតមួយរបស់ឥណ្ឌាតាមរយៈបណ្តាញអ៊ិនធឺណេតដោយគិតមកដល់ពេលនេះមានកសិករក្រីក្រប្រមាណជា៤លាននាក់កំពុងអាស្រ័យផល