Dream Work គឺជាអ្នកផលិតខ្សែភាពយន្ត គំនូរជីវចល ដែលមានកេរ្តិ៍ឈ្មោះល្បីល្បាញតាំងពីឆ្នាំ ១៩៩០ រហូតមកដល់ពេលបច្ចុប្បន្ននេះ។ Studio Dreamworks ដំណើរការមកអស់រយៈពេល ២១ ឆ្នាំនិងផលិត គំនូរជីវចល បានជាង ៣០រឿងរួចមកហើយ។ Studio dream work រកចំណូលបានពីការផលិតខ្សែភាពយន្ត គំនូរជីវចល បានរហូតទៅដល់ ១២,៥ប៊ីលានដុល្លា។ ថ្ងៃនេះយើងនឹងមកបង្ហាញពីខ្សែភាពយន្ត គំនូរជីវចល ទាំង ១០រឿងរបស់ DreamWorks ដែលរកចំណូលបានច្រើនបំផុត។ ចង់ដឹងថាមានភាពយន្តអ្វីខ្លះតោះយើងទៅទស្សនាទាំងអស់គ្នា៖
លំដាប់ទី ១០៖ រឿង Puss In Boots
មកចាប់ផ្តើមពីភាពយន្តដែលរកចំណូលបានច្រើនដំបូងបំផុតរបស់ DreamWorks។ ជាមួយនឹងរឿងរ៉ាវរបស់អ្នកក្លាហានស្បែកជើង Boots។ នេះជាការផ្សងព្រេងរបស់ Puss ជាមួយនឹងកញ្ញាឆ្មា រួមជាមួយនឹង ក្មេងប្រុសរូបរាងជាស៊ុត ដែលជាមិត្តសម្លាញ់របស់គេ។ពួកគេត្រូវចេញស្វែងរកកំណប់ទ្រព្យមហាសាលនៅលើមេឃ។ ភាពយន្តនេះចាក់បញ្ចាំងនៅក្នុងឆ្នាំ ២០១១ ហើយរកចំណូលបាន ៥៥៤,៩លានដុល្លារ ដោយចំណាយដើមទុនក្នុងការផលិតអស់ចំនួន ១៣០លានដុល្លារ។
លំដាប់ទី ៩៖ រឿង The Croods
នេះជាភាពយន្ត គំនូរជីវចល បែបលក្ខណៈផ្សងព្រេងរបស់រឿងរ៉ាវគ្រួសារ Croods ដែលជាគ្រួសាររបស់មនុស្សលោកដំបូងគេបង្អស់។ ពួកគេត្រូវគេចខ្លួនពីគ្រោះមហន្តរាយដែលកើតមានពីការរំកិលនៃស្រទាប់ផែនដីដែលអាចធ្វើឲ្យពួកគេស្លាប់ដាច់ពូជពីលើលោកនេះបាន។ ពួកគេបានធ្វើដំណើរផ្សងព្រេងទៅគ្រប់ទីកន្លែងដើម្បីគេចឲ្យផុតពីគ្រោះមហន្តរាយគ្រានេះ។ ភាពយន្តនេះចាក់បញ្ចាំងនៅក្នុងឆ្នាំ ២០១៣ ហើយរកចំណូលបាន ៥៨៧,២លានដុល្លារ ដោយបានចំណាយដើមទុនក្នុងការផលិតអស់ចំនួន ១៣៥លានដុល្លារ។
លំដាប់ទី ៨៖ រឿង Madagascar: Escape 2 Africa
នេះគឺជាវគ្គទីពីររបស់ភាពយន្តរឿង Madagascar ។ ក្រោយពីពួកសត្វដែលមកពី New York ត្រូវបានទុកចោលនៅលើកោះ ពួកគេក៏បានព្យាយាមរកវិធីផ្សេងៗបែបចម្លែកៗដើម្បីចាកចេញពីកោះនោះ។ តែវិធីចម្លែករបស់ពួកគេក៏ទទួលបានផល ដោយពួកគេបានជួសជុលយន្តហោះបាក់បែកឲ្យត្រឡប់មកប្រើការវិញបានសម្រេច។ ក្រោយពីធ្វើការហោះហើរចេញពីកោះយន្តហោះក៏បានធ្លាក់នៅចំដែលដី Africa ធ្វើឲ្យពួកគេបានជួបជាមួយនឹងក្រុមសត្វដទៃទៀតជាច្រើន។ រឿងនេះចាក់បញ្ចាំងនៅក្នុងឆ្នាំ ២០០៨ហើយរកចំណូលបាន ៦០៣,៩លានដុល្លារ ដោយបានចំណាយដើមទុនក្នុងការផលិតអស់ចំនួន ១៥០លានដុល្លារ។
លំដាប់ទី ៧៖ រឿង How to Train Your Dragon 2
នេះក៏ជាខ្សែភាពយន្តដែលទទួលបានជោគជ័យមួយរឿងទៀតរបស់ DreamWorks ។ វគ្គនេះដំណើររឿងតពីវគ្គមុនក្រោយពីក្រុមមនុស្សអាចសម្របខ្លួនរស់នៅជាមួយនឹងហ្វូងសត្វនាគបានហើយ។ ពួកគេក៏ត្រូវជួបប្រទះជាមួយនឹងឧបសគ្គថ្មីមួយទៀត ដោយពួកគេត្រូវប្រឈមមុខនិងតតាំងជាមួយហ្វូងសត្វនាគមួយក្រុមផ្សេងទៀត។ រឿងនេះចាក់បញ្ចាំងនៅក្នុងឆ្នាំ ២០១៤ រកចំណូលបាន ៦២១,៥លានដុល្លារ ដោយបានចំណាយដើមទុនក្នុងការផលិតអស់ចំនួន ១៤៥លានដុល្លារ។
លំដាប់ទី ៦៖ រឿង Kung Fu Panda
ខ្សែភាពយន្តនេះក៏ជាសមិទ្ធផលជោគជ័យមួយទៀតរបស់ DreamWorks ដែលមានការគាំទ្រយ៉ាងច្រើនទូទាំងសកលលោក។ ជាមួយនឹងរឿងរ៉ាវរបស់ Panda ដែលមានមាឌធំមាំមួនតែសស្លក់សស្លើតតែរូបមានចិត្តស្រឡាញ់ក្បាច់គុនកុងហ្វូយ៉ាងខ្លាំង។ ថ្ងៃមួយគេត្រូវបានជ្រើសតាំងឲ្យធ្វើជាអ្នកចម្បាំងនាគរាជ ព្រមទាំងតម្រូវឲ្យគេត្រូវហ្វឹកហាត់វិជ្ជាគុនកុងហ្វូឲ្យបានសម្រេចដើម្បីប្រឈមមុខជាមួយនឹងគ្រោះថ្នាក់ដែលកំពុងតែមកដល់ក្នុងពេលខាងមុខនេះ។ ភាពយន្តនេះចាក់បញ្ចាំងនៅក្នុងឆ្នាំ ២០០៨ រកចំណូលបាន ៦៣១,៧លានដុល្លារ ដោយបានចំណាយដើមទុនក្នុងការផលិតអស់ចំនួន ១៣០លានដុល្លារ។
លំដាប់ទី ៥៖ រឿង Kung Fu Panda 2
Kung Fu Panda នៅតែគ្រងតំណែងជាខ្សែភាពយន្ត គំនូរជីវចល ដែលរកចំណូលបានច្រើនបំផុតរបស់ DreamWorks ។ ក្រោយពីតួរអង្គ Panda របស់យើងត្រូវបានគេទទួលស្គាល់ថាជាអ្នកចម្បាំងនាគរាជហើយនោះ អ្នកចម្បាំងនាគរាជនិងអ្នកក្លាហានទាំង៥រូបត្រូវធ្វើដំណើរទៅនគរ កុងមឿន ដើម្បីប្រយុទ្ធជាមួយសត្រូវ និងស្វែងរកការពិតនៃដើមកំណើតរបស់ខ្លួនឯង។ ភាពយន្តនេះចាក់បញ្ចាំងនៅក្នុងឆ្នាំ ២០១១ រកចំណូលបាន ៦៦៥, ៦លានដុល្លារ ដោយបានចំណាយដើមទុនក្នុងការផលិតអស់ចំនួន ១៥០លានដុល្លារ។
លំដាប់ទី ៤៖ រឿង Madagascar 3: Europe´s Most Wanted
ក្រោយពីបញ្ចប់ដំណើរផ្សងព្រេងនៅអាហ្វ្រិករួចរាល់ហើយ បណ្តាក្រុមសត្វទាំងឡាយក៏ចង់វិលត្រឡប់ទៅផ្ទះរបស់គេវិញនៅឯ New York។ តែពួកគេត្រូវតាមរកគ្នីគ្នារបស់គេមួយចំនួនទៀតដែលបានបែកគ្នាកាលពីមុននោះ។ ព្រោះសត្វទាំងពីរក្រុមទៀតនេះគឺជាអ្នកដែលអាចជួយឲ្យពួកគេវិលត្រឡប់ទៅផ្ទះវិញបាន។ ធ្វើឲ្យពួកគេត្រូវជួបជាមួយនឹងការផ្សងផ្សេងជាថ្មីម្តងទៀតនៅអ៊ឺរ៉ុប។ ភាពយន្តនេះចាក់បញ្ចាំងនៅក្នុងឆ្នាំ ២០១២ រកចំណូលបាន ៧៤៦,៩លានដុល្លារ ដោយបានចំណាយដើមទុនក្នុងការផលិតអស់ចំនួន ១៤៥លានដុល្លារ។
លំដាប់ទី ៣៖ រឿង Shrek Forever After
ខ្សែភាពយន្តរឿងនេះអាចនិយាយបានថាជាខ្សែភាពយន្តដែលសាងកេរ្តិ៍ឈ្មោះឲ្យ DreamWorks តែម្តងក៏ថាបាន។ គ្រប់វគ្គដែលបានផលិតចេញមកគឺរកចំណូលបានយ៉ាងច្រើនមហាសាល។ Shrek Forever After គឺជាវគ្គទី៤នៃរឿងនេះ។ ជាមួយនឹងរឿងរ៉ាវរបស់ Shrek ដែលបានឆ្លងកាត់ឩបសគ្គមកជាច្រើនទាំងបីវគ្គ នៅក្នុងវគ្គនេះគេក៏បានក្លាយទៅជាឪពុករបស់គេ។ ប្រើជីវិតរស់នៅក្នុងគ្រួសារកក់ក្តៅមួយមើលថែកូនៗទាំងបីរបស់គេ។ តែក្នុងចិត្តរបស់គេនៅតែលួចនឹកគិតទៅដល់អតីតកាលរបស់ខ្លួនដែលធ្លាប់ជាយក្សរស់នៅក្នុងបាតបឹងហើយមនុស្សម្នាជាច្រើនខ្លាចរអារូបគេជាខ្លាំង។ ធ្វើឲ្យ Shrek យល់ព្រមទៅចុះកិច្ចសន្យាមួយដើម្បីឲ្យរូបគេអាចវិលត្រឡប់ទៅដូចពីមុនវិញ តែរឿងរ៉ាវមិនបានដូចជាការគិត។ គ្រប់យ៉ាងប្រែទៅជារញ៉េរញ៉ៃ ធ្វើឲ្យ Shrek ត្រូវព្យាយាមធ្វើគ្រប់វិធីដើម្បីឲ្យគ្រប់យ៉ាងវិលត្រឡប់មកកាន់សភាពដើមវិញ។ រឿងនេះបានចាក់បញ្ចាំងនៅក្នុងឆ្នាំ ២០១០ រកចំណូលបាន ៧៥២,៦លានដុល្លារ និងបានចំណាយដើមទុនក្នុងការផលិតអស់ចំនួន ១៦៥លានដុល្លារ។
លំដាប់ទី ២៖ រឿង Shrek The Third
ក្នុងវគ្គទី៣នេះមានរឿងរ៉ាវជាច្រើនដែលបានកើតឡើងនៅពេលដែល Shrek មិនចង់ឡើងធ្វើជាស្តេច។ ទើបធ្វើឲ្យគេត្រូវចេញដំណើរទៅស្វែងរករាជទាយាទពិតប្រាកដដែលត្រូវជាប្អូនប្រុសរបស់ភរិយាគេ។ ភាពយន្តនេះចាក់បញ្ចាំងនៅក្នុងឆ្នាំ ២០០៧ រកចំណូលបាន ៨១៣,៣លានដុល្លារ ដោយបានចំណាយដើមទុនក្នុងការផលិតអស់ចំនួន ១៦០លានដុល្លារ។
លំដាប់ទី ១៖ រឿង Shrek 2
Shrek នៅតែគ្រងតំណែងជាខ្សែភាពយន្ត គំនូរជីវចល ដែលរកចំណូលបានខ្ពស់បំផុតរបស់ DreamWorks ។ រឿងរ៉ាងតពីភាគដំបូងក្រោយពីតស៊ូជាមួយនាគភ្លើង ហើយអាចយកឈ្នះចិត្តរបស់ព្រះនាងបាន។ នៅក្នុងវគ្គនេះគេត្រូវប្រឈមមុខជាមួយនឹងការសាកល្បងដ៏ខ្លាំងក្លាបំផុតនោះគឺឪពុកម្តាយក្មេងរបស់គេ។ Shrek ត្រូវត្រឡប់ទៅសួរសុខទុកឪពុកម្តាយរបស់ព្រះនាង ដែលជាព្រះមហាក្សត្រ ដោយអ្នកទាំងពីរមិនធ្លាប់បានដឹងមកពីមុនទេថាការរៀបការរបស់ពួកគេអាចធ្វើឲ្យផែនការរបស់ឪពុកក្មេងត្រូវរលាយ។ រឿងនេះចាក់បញ្ចាំងនៅក្នុងឆ្នាំ ២០០៤ រកចំណូលបានខ្ពស់បំផុតដល់ទៅ ៩២៨,៧លានដុល្លារ ដោយបានចំណាយដើមទុនក្នុងការផលិតអស់ចំនួន ១៥០លានដុល្លារ ៕
ធ្លាប់មានបទពិសោធន៍ច្រើនក្នុងផ្នែកប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយដូចជាពិធីករ អ្នករៀបចំកម្មវិធី និងបកប្រែអត្ថបទមួយចំនួនផង បច្ចុប្បន្ន មរកត គឺជាអ្នកសរសេរនិងបកប្រែមាតិកាព័ត៌មានកម្សាន្តនៃ AMS Infotainment។
របាយការណ៍ថ្មីៗ
មើលទាំងអស់ ➧មុខមាត់ថ្មីនៃឆ្នេរអង្កោល ស្រស់ស្អាត និងគួរជាទីសម្រាកលំហែបំបាត់ការហត់នឿយ
បទយកការណ៍, របាយការណ៍រសនិយម, អាហារនិងដើរលេង
• 12/04/2024
ចង់ក្លាយជាអ្នកមានដូចសេដ្ឋី គួរស្វែងយល់របៀបរកលុយ ៧ វិធីនេះ
បទយកការណ៍, បែបផែនជីវិត, របាយការណ៍រសនិយម
• 22/03/2024
បច្ចុប្បន្ននេះ មានអ្នកសុខចិត្តនៅលីវច្រើន ធ្វើឱ្យរាល់ចំណូល និងចំណាយធ្លាក់ជាបន្ទុកចំពោះមនុស្សតែម្នាក់។ ហេតុនេះហើយ ការរៀបចំគោលដៅដើម្បីបន្ថែមប្រាក់ចំណូលជាអ្វីដែលមនុស្សជាច្រើនគ្រោងនឹងធ្វើ
៥ ទម្លាប់បំផ្លាញតម្រងនោមខ្លាំង មនុស្សគ្រប់គ្នាសម័យនេះសុទ្ធតែមានយ៉ាងហោចមួយ
បទយកការណ៍, របាយការណ៍រសនិយម, សុខភាពនិងសម្រស់
• 11/03/2024
ព័ត៌មានរសនិយម,
តូចមែនប៉ុន្តែមិននឹកស្មានក្រូចសើចមានអត្ថប្រយោជន៍ល្អស្ទើរពេញមួយតួខ្លួន
បទយកការណ៍, របាយការណ៍រសនិយម, សុខភាពនិងសម្រស់
• 23/02/2024
សម្រាប់អ្នកមានក្បាលពោះធំៗ មកមើលពីគន្លឹះស្លៀកពាក់ងាយៗកុំឱ្យឃើញធាត់
បទយកការណ៍, របាយការណ៍ព័ត៌មានកម្សាន្ត, សុខភាពនិងសម្រស់
• 09/02/2024
Angelababy ជាកំពូលតារាស្រីម្នាក់នៅឯប្រទេសចិន។ ក្រៅពីមានរូបមុខមាត់ដ៏ស្រស់ស្អា...
៥ វិធីព្យាបាលផ្លូវចិត្ត សម្រាប់អ្នកបំភ្លេចសង្សារចាស់មិនបាន
បទយកការណ៍, របាយការណ៍រសនិយម, ស្នេហានិងទំនាក់ទំនង
• 26/01/2024
មិនថាស្នេហាត្រូវបានបង្កើតឡើង ឬរលត់បាត់ទៅវិញទេ បើមានពាក្យថា “ស្នេហា” ហើយវាគឺជាការចងចាំដែលស្រស់ស្អាតជានិច្ច។ ប៉ុន្តែពេលខ្លះ ដោយសារតែអនុស្សាវរីយ៍ដ៏ស្រស់ស្អាត និងភាពផ្អែមល្ហែមនៃសេចក្តីស្រឡាញ់នេះហើយ ប្រៀបដូចជាអាវុធមុខពីរ បណ្តាលឱ្យមនុស្សជាច្រើនធ្លាក់ចូលក្នុងអន្លង់របស់វា នោះគឺការនឹក “អ្នកចាស់”.....
សម្រង់សម្ដីន័យជ្រៅ ៨ ឃ្លារបស់ V អាចផ្ដល់ស្នាមញញឹមសម្រាប់អ្នកកំពុងត្រូវការកម្លាំងចិត្ត
បទយកការណ៍, បែបផែនជីវិត, របាយការណ៍រសនិយម
• 12/01/2024
ជាសមាជិក BTS មួយរូប V ឬ Kim Taehyung ក៏ត្រូវបានគេស្គាល់ថាជាមនុស្សម្នាក់ដែលចូលចិត្តចែកចាយភាពរីករាយ និងធ្វើឱ្យអ្នកដទៃសើចសប្បាយ ជាមនុស្សងាយស្រួលរាប់អានមិត្ត ហើយតែងតែនៅក្បែរមិត្តនៅពេលដែលមិត្តត្រូវការ.....
អត្ថបទកម្សាន្ត
មើលទាំងអស់ ➧កន្លងជាង១០ ឆ្នាំ! Kim SooHyun នឹងត្រឡប់មកបង្ហើបសំនៀងសាជាថ្មីក្នុងរឿង «Queen Of Tears»
តារាល្បីៗ, ព័ត៌មានកម្សាន្ត, ព្រឹត្តិការណ៍
• 19/04/2024
បច្ចុប្បន្ន “Queen Of Tears” ក្លាយជារឿងភាគកំពុងទទួលបានការគាំទ្រយ៉ាងខ្លាំង និងជារឿងភាគលេចធ្លោមួយនៅដើមឆ្នាំ ២០២៤។ រឿងភាគមួយនេះ ក៏ក្លាយជាប្រធានបទ
មិនត្រឹមតែស្អាត ឈុំ ចាន់ដារ៉ា Miss Supranational Cambodia 2024 ពូកែសម្តែង ច្រៀងក៏ពីរោះ
តារាល្បីៗ, ព័ត៌មានកម្សាន្ត, ព្រឹត្តិការណ៍
• 19/04/2024
ប៉ុន្មានឆ្នាំចុងក្រោយនេះ សោភារូបស្រស់ កញ្ញា ឈុំ ចាន់ដារ៉ា កាន់តែប្រជាប្រិយភាពខ្ពស់ បន្ទាប់ពីនាងលេចមុខសម្តែងក្នុងរឿងដុំ និងរឿងភាគទូរទស្សន៍ជាបន្តបន្ទាប់។ មិនត្រឹមតែមាន
មកខ្មែរមិនបានប៉ុន្មាន កុយ អេនណា ប្រកាសបើកភ្លើងខៀវស្វាគមន៍ផលិតករភាពយន្ត
តារាល្បីៗ, ព័ត៌មានកម្សាន្ត, ព្រឹត្តិការណ៍
• 19/04/2024
គិតមកទល់ពេលនេះរយៈពេលប្រមាណជិត១ឆ្នាំហើយ ដែលបវរកញ្ញាសម្បុរសណ្តែកបាយ កុយ អេនណា គ្រងតំណែងជា 1st Runner up Miss Grand Cambodia 2023 និងបានបំពេញ
អ៊ិន លក្ខិណា បញ្ជាក់ច្បាស់ពីទំនាក់ទំនងជាមួយតារាចម្រៀង ទេព បូព្រឹក្ស
តារាល្បីៗ, ព័ត៌មានកម្សាន្ត, ព្រឹត្តិការណ៍
• 19/04/2024
មិនមែនទើបថ្មីថ្មោងនេះទេ ដែលបវរកញ្ញារាងខ្ពស់ អ៊ិន លក្ខិណា មានទំនាក់ទំនងល្អជាមួយតារាចម្រៀងកំពូលស្ទីល៍ ទេព បូព្រឹក្ស។ កន្លងមក លក្ខិណា តែងលេចមុខគ្រប់កម្មវិធីរបស់
គ្រាន់តែភាពយន្តពីការប្រគំតន្ត្រី ក៏អាចឱ្យ Suga និង HYBE រកចំណូលបានយ៉ាងច្រើនលានដុល្លារដែរ!
ព័ត៌មានកម្សាន្ត, ព្រឹត្តិការណ៍, ភាពយន្តនិងតន្រ្តី
• 18/04/2024
ផ្អែកតាមក្រុមហ៊ុនចែកចាយ Trafalgar បានឱ្យដឹងកាលពីថ្ងៃទី១៧ ខែមេសា ភាពយន្តឯកសាររបស់ Suga ក្រុម BTS មានចំណងជើងថា “Suga | Agust D Tour 'D-Day' The Movie" បានក្លាយជា
ឃើញសម្រស់លេចធ្លោខ្លាំង! Kim JiWon ថែខ្លួនសម្រកគីឡូពេញ ១ ឆ្នាំ មុនថតរឿង “Queen Of Tears”
តារាល្បីៗ, ព័ត៌មានកម្សាន្ត, ព្រឹត្តិការណ៍
• 18/04/2024
“Queen Of Tears” ជារឿងភាគកូរ៉េកំពុងមានភាពល្បីល្បាញខ្លាំងនាពេលបច្ចុប្បន្ន។ តួឯកទាំងពីរគឺតារាប្រុស Kim SoHyun និងតារាស្រី Kim JiWon ត្រូវបានគេសរសើរមិនដាច់ពីមាត់ពីថ្វីដៃសម្ដែងរបស់អ្នកទាំងពីរ ជាពិសេសអ្នកទាំងពីរពិតជាសមគ្នាយ៉ាងខ្លាំងនៅក្នុងរឿង។
មកដឹងពីប្រវត្តិត្រួសៗអ្នកគ្រប់គ្រង Miss Universe Cambodia ថ្មី លោក ឈួង យីវឆូយ
តារាល្បីៗ, ព័ត៌មានកម្សាន្ត, ព្រឹត្តិការណ៍
• 18/04/2024
ជាការផ្លាស់ប្តូរថ្មីមួយទៀតសម្រាប់វិស័យបវរកញ្ញានៅកម្ពុជា ពិសេសកម្មវិធី Miss Universe Cambodia ព្រោះកម្មវិធីបានផ្លាស់ប្តូរអ្នកគ្រប់គ្រងថ្មីហើយ គឺលោក ឈួង យីវឆូយ (Chhoy D. Archi) ដែល
ច្បាស់ហើយ! Jennie នឹងត្រៀមចាប់ដៃគ្នាបញ្ចេញចម្រៀងថ្មីជាមួយតារាប្រុស Zico
តារាល្បីៗ, ព័ត៌មានកម្សាន្ត, ព្រឹត្តិការណ៍
• 18/04/2024
កាលពីដើមខែ មេសា ឆ្នាំ ២០២៣ ប្រភពព័ត៌មាន Naver បានទម្លាយថា Jennie សមាជិកក្រុម BLACKPINK និងត្រៀមបញ្ចេញចម្រៀងថ្មីជាមួយតារាប្រុស Zico។ ដំណឹងនេះ ពិតជាធ្វើឲ្យអ្នកគាំទ្ររបស់អ្នកទាំងពីរហាក់មានអារម្មណ៍រំភើប
ម្ចាស់មកុដ Miss Earth Cambodia 2019 ថោង ម៉ាឡា មិនច្បាស់រឿងវិលវិញ ទោះហ្វេនៗទទូចសុំ
តារាល្បីៗ, ព័ត៌មានកម្សាន្ត, ព្រឹត្តិការណ៍
• 18/04/2024
មកទល់ពេលនេះហើយ កញ្ញា ថោង ម៉ាឡា Miss Earth Cambodia 2019 នៅតែមិនច្បាស់លាស់ពីគម្រោង Comeback មកប្រកួតកម្មវិធីបវរកញ្ញាម្តងទៀត ដោយនាងលើកឡើងយ៉ាង
តួប្រុសរឿង “Lovely Runner” ធ្លាប់ត្រូវគេបដិសេធជាង ១០០ ដង ទម្រាំមានឱកាសចូលសម្ដែងរឿង
តារាល្បីៗ, ព័ត៌មានកម្សាន្ត, ព្រឹត្តិការណ៍
• 18/04/2024
តារាសម្ដែងប្រុស Byeon WooSeok កំពុងក្លាយជាទីចាប់អារម្មណ៍របស់មហាជន ក្រោយលោកបង្ហាញមុខជាតួឯកប្រុសក្នុងរឿងភាគកូរ៉េ “Lovely Runner”។ ទើបបញ្ចេញបាន ៤ ភាគ ប៉ុន្ដែរឿងនេះ ទទួលបានការគាំទ្រយ៉ាងខ្លាំងពីអ្នកគាំទ្រមិនថាក្នុងស្រុក ឬក្រៅស្រុក។
កម្មវិធីពិសេសរបស់ AMS INFOTAINMENT
ជាកម្មវិធីប្រមូលផ្ដុំដោយព័ត៌មានកម្សាន្តដ៏សម្បូរបែប។ យើងនឹងនាំអ្នកទាំងអស់គ្នាស្វែងយល់នូវរឿងរ៉ាវប្រចាំថ្ងៃ របស់តារាល្បីៗទាំងថ្នាក់ជាតិ-អន្តរជាតិ តំបន់ទេសចរណ៍ស្អាតៗ និងព័ត៌មានកម្សាន្តប្លែកៗជុំវិញពិភពលោក។
ជាកម្មវិធីដែលប្រមូលផ្ដុំចងក្រងយ៉ាងលម្អិត ពីប្រវត្តិសិល្បករ-សិល្បការិនីល្បីៗនៅជុំវិញពិភពលោក។ នៅក្នុងកម្មវិធីនេះ នឹងនាំអ្នកទស្សនាដឹងនូវរឿងរ៉ាវអាថ៌កំបាំងជាច្រើន នៅពីក្រោយភាពល្បីល្បាញ និងការបាត់មុខពីវិស័យសិល្បៈនៃសិល្បករទាំងនោះ។
កម្មវិធីតាមចិត្ត ម៉ូម៉ូ ជាតួអង្គម្នាក់ដើរតួជាមិត្តភ័ក្ដិរបស់អ្នកទស្សនា ដែលនាងនឹងនិយាយពីបទពិសោធន៍អាហារថ្មីៗ និងកន្លែងដើរលេងប្លែកៗ ក្នុងក្រុងភ្នំពេញ។ កម្មវិធីនេះ មិនមែនផ្ដោតតែលើការបង្ហាញពីអាហារមួយមុខប៉ុណ្ណោះទេ វាជាបទពិសោធន៍ Vlog ខ្លីរបស់ក្មេងស្រីម្នាក់បង្កើតឡើងក្នុងបំណងអោយអ្នក ទស្សនាស្គាល់ពីអ្វីដែលនាងចូលចិត្ត ហើយអាចទទួលបានព័ត៌មានគ្រប់ជ្រុងពីកន្លែងទាំងនោះ។
ភ្នាក់ងារស៊ីកាដា (CICADA Agent) គឺជាភាពយន្តកំប្លែងបែបយុវវ័យនិយាយពីការបើកអាជីវកម្មខ្នាតតូចមួយ ដែលមានសេវាកម្មរៀបចំកម្មវិធី និងជំនាញទីផ្សារឌីជីថល ដោយមានបុគ្គលិក៦នាក់ មានអត្តចរិក និងជំនាញផ្សេងៗគ្នា ។ លោកធីម ប៉ គឺជា CEO ពុលអាវធំ ជាបុគ្គលខ្វះបទពិសោធន៍ និងឲ្យតម្លៃទ្រឹស្តីច្រើនជាងការអនុវត្តន៍ ។ លោកភី ភូ បុគ្គលិកច្បាស់លាស់ខ្លាំងកាន់ខាងផ្នែកប្រតិបត្តិការជាមនុស្សឈាមត្រជាក់មិនសូវយល់មុខអ្នកណា ធ្វើឱ្យគ្រប់គ្នាមិនសូវចូលចិត្តជាពិសេសគឺស្រីគុជ បុគ្គលិកផ្នែកជំនួយការទូទៅ។ ស្រីគុជ ពូកែអួតចេះសព្វចេះគ្រប់ទាំងមិនដឹងថាច្បាស់លាស់មួយណាឱ្យប្រាកដតែឧស្សាហ៍ព្យាយាម តែងនិយាយដើមភី ភូសឹងតែរាល់ថ្ងៃជាមួយនឹងដេវីដ អ្នកទទួលខុសត្រូវផ្នែកមាតិកា។ ដេវីដ ត្បិតតែពូកែរកគំនិតថ្មីៗទាំងទំនងនិងអត់ទំនង ក៏មានបញ្ហាផ្ទាល់ខ្លួននៅក្នុងគ្រួសារដែលប៉ះពាល់ដល់ការងារផងដែរ មិនខុសពីវាចា បុគ្គលិកផ្នែកទំនាក់ទំនងអតិថិជន ជាស្រីស្អាតប្រចាំក្រុមហ៊ុននោះទេ។ ក្រៅពីបញ្ហាគ្រួសារ វាចាក៏មានរឿងមិនចេះតិចនៅក្រុមហ៊ុនដែរ ព្រោះនាងជាស្រីស្អាត អីចឹងហើយតែងមានអតិថិជនតាមញ៉ែរហូតមានរឿងឈ្លោះគ្នាក្នុងក្រុមហ៊ុនជាមួយធីម ប៉ផង ប៉ះពាល់ផ្លូវអារម្មណ៍វណ្ណរ៉ុង អាយធីក្រអើតក្រទម ដែលលួចស្រឡាញ់វាចា។ ពួកគេតែងតែឈ្លោះគ្នា តែសហការគ្នាបានយ៉ាងល្អក្នុងការបំពេញការងារជាក្រុម។ ពួកគេបានយល់ឃើញថាឱ្យតែមានឆន្ទៈ ខិតខំប្រឹងប្រឺងធ្វើការ មានជំនាញនិងក្តីស្រម៉ៃរួមគ្នា នោះនឹងអាចសម្រេចបាននូវគោលដៅរួមមួយរបស់ក្រុមហ៊ុន ហើយនឹងធ្វើឱ្យអាជីវកម្មទទួលបានជោគជ័យ។ ក៏ប៉ុន្តែភាពជាក់ស្តែងមិនដូចជាការគិតនោះទេ កង្វះបទពិសោធនិងជំនាញជាក់លាក់ សកម្មភាពស្តែងចេញពីបុគ្គលិកលក្ខណៈ ភាពក្មេងខ្ចីក្នុងការប្រឈមនឹងឧបសគ្គ របៀបក្នុងការដោះស្រាយបញ្ហាក្នុងក្រុមនិងបញ្ហាជាមួយអតិថិជន បានធ្វើឱ្យក្រុមហ៊ុនរបស់គេនៅទីបំផុតឈានដល់ការផ្អាកមួយរយៈ…។
ព្រះនាងកង្កែប ជាសាច់រឿង និយាយពីយុវវ័យមួយក្រុម ធ្វើការក្នុងការិយាល័យស្ថាបត្យកម្ម និង Interrior design។ ព្រះនាងកង្កែប ជាបុគ្គលិកចូលចិត្តជួយ និងយកចិត្តទុកដាក់មនុស្សជុំវិញខ្លួន ប៉ុន្តែអត្តចរិតរបស់នាងកង្កែប បែរជាមិនត្រូវចិត្តនឹងតួអង្គប្រុសទៅវិញ។ ទោះយ៉ាងណាក៏ដោយ ទង្វើល្អរបស់នាងកង្កែប បានធ្វើឲ្យកម្លោះសង្ហាក្នុងការិយាល័យរបស់នាង ដណ្ដើមយកបេះដូងនាងបន្តិចម្ដងៗ បូករួមទាំងតួឯកប្រុសផងដែរ។ ព្រះនាងកង្កែប ជាខ្សែភាពយន្ដ ផលិតដោយ AMS Infotainment មាន ២០ ភាគ សម្រាប់ផ្សាយទស្សនា ក្នុងមួយភាគពី ១៥ នាទី ទៅ ២០ នាទី។
ព្រះនាងកង្កែប បង្កើតឡើងក្នុងគោលបំណង ចង់បង្ហាញពីទិដ្ឋភាពពិតរបស់យុវវ័យ ដែលចាប់ផ្ដើមប្រឡូកចូលវិស័យការងារលើកដំបូង។ ជាធម្មតាជីវិតការងារ តែងមានមនុស្សជាច្រើនប្រភេទ ធ្វើការជាមួយគ្នា ហើយយុវវ័យបច្ចុប្បន្ននេះ មានសមត្ថភាពច្រើន និងខ្លាំងរៀងៗខ្លួន ប៉ុន្តែពេលខ្លះពួកគេអាចនឹងខ្វះចន្លោះផ្នែកណាមួយក្នុងការធ្វើការជាមួយអ្នកផ្សេងទៀត។ ដូច្នេះបូកផ្សំនឹងជីវិតការងារ និងស្នេហាបែបយុវវ័យ « ព្រះនាងកង្កែប » បង្កើតឡើងដើម្បីបង្ហាញអ្នកទស្សនាពីទស្សនៈវិជ្ជមានក្នុងជីវិតការងារ និងស្នេហាបែបយុវវ័យ។ អតិថិជនគោលដៅក្នុងខ្សែភាពយន្ដនេះ ផ្ដោតសំខាន់តែលើយុវវ័យ អាយុចាប់ពី ១៨ ដល់ ២៥ ឆ្នាំ។
នយាត្រា ជាកម្មវិធីកំសាន្តបែបដំណើរកំសាន្តផ្សងព្រេងរវាងតួអង្គ ២ នាក់ ដែលពួកគាត់បានទទួលបេសកកម្ម ក្នុងកម្មវិធី វនយាត្រា ក្នុងការរុករកស្វែងរក ធ្វើដំណើរឆ្ពោះទៅកាន់តំបន់ធម្មជាតិ ដ៏ស្រស់ស្អាតជាច្រើន ទូទាំងប្រទេសកម្ពុជា។
មិនត្រឹមតែនាំអ្នកទាំងអស់គ្នាអោយស្គាល់ក៏ដូចជា ទស្សនាតំបន់ កំសាន្ត បែបធម្មជាតិដ៏ល្អអស្ចារ្យនោះទេពួកគាត់ក៏ នឹងបង្ហាញផងដែរអំពីតិចនិក ក៏ដូចជាគន្លឹះសំខាន់ៗ ជាច្រើនផងដែរ ពីការរៀប ចំខ្លួន ក៏ដូចជាការរៀបចំ សំភារៈសំរាប់ទុកប្រើប្រាស់ ជាជំនួយក្នុងការ ដើរកំសាន្ត ក្នុងព្រៃ កោះ សមុទ្រ ទន្លេ ជ្រោះ ព្រែក ដងស្ទឹង ដងអូរ ផងដែរ។
បន្ថែមពីលើនេះតួអង្គទាំង២ និងចែករំលែក នូវបទ ពិសោធន៍ល្អៗការយល់ដឹង បន្ថែមអំពី បរិស្ថាន ជំរុញ អោយមាន ការថែរក្សា ក៏ដូចជាការ ស្រលាញ់បរិស្ថាន យល់ដឹង បន្ថែមពី គុណសម្បត្តិ គុណតំលៃ នៃ សម្បត្តិ ធម្មជាតិ និង ជីវភាព ទំនៀម ទំលាប់របស់ប្រជាជនក្នុងតំបន់ និង សហគមន៍ ផងដែរ។
កម្មវិធីបង្ហាញភាពច្នៃប្រឌិត ក្នុងការបង្កើតជាសិល្បៈក្នុងការស្លៀកពាក់ប្រចាំថ្ងៃដល់យុវវ័យកម្ពុជា។ រាល់គំនិតថ្មីៗ សុទ្ធតែចេញពីអ្នករចនាម៉ូតក្មេងៗ និង Instagram celebrity។ មិនត្រឹមតែអ្នកផ្ដល់គំនិតថ្មីៗនោះទេ កាឡៃម៉ូត ក៏ជាកន្លែងមួយដែលប្រមូលផ្ដុំ និងលើកតម្កើងអ្នករចនាម៉ូតក្នុងស្រុកខ្មែរ ឲ្យកាន់តែទទួលបានការចាប់អារម្មណ៍ពីមហាជនផងដែរ។
កម្មវិធី “ចង់ដឹងរឿងគេ” រដូវកាលទី១ គឺជាកម្មវិធីសំភាសន៍ ជជែកកម្សាន្តបែបយុវវ័យ ដែលនាំយកនូវភាពសប្បាយរីករាយ បំផ្លាញអស់ទុក្ខកង្វល់ ភាពតានតឹង តាមរយៈការចង់ដឹងរឿង ការលេងហ្គេមសប្បាយៗ ការទទួលពិន័យហួសចិត្តៗ ពីតារាកិត្តិយស ដែលមានសមត្ថភាព ប្លែកៗ លើសពីការរំពឹងទុក សាមញ្ញ តែទាក់ទាញ គ្រប់រឿងរ៉ាវ របស់តារាកិត្តិយស នឹងត្រូវលាតត្រដាងនៅក្នុងកម្មវិធី។ គោលគំនិតសំខាន់គឺចង់បង្ហាញ់ពីទេពកោសល្យតារាកិត្តិយសដែលខុសប្លែកពីអ្នកដទៃ ព្រមទាំងផ្តល់កិច្ចសំភាសន៍ដែលគិតបែបវិជ្ជាកម្សាន្តសប្បាយរីករាយ ។
ការថែទាំសុខភាពគឺជារឿងសំខាន់សម្រាប់មនុស្សគ្រប់រូប។ សុខភាពត្រូវបានគេផ្តល់តម្លៃនិងចាត់ចំណាត់ថ្នាក់លេខ១សម្រាប់ការរស់នៅរបស់មនុស្ស ក៏ប៉ុន្តែដោយសារតែកត្តាជីវភាព និងភាពមមាញឹកនៃការប្រកបអាជីវកម្ម ឬ ការបំពេញការងារប្រចាំថ្ងៃ ធ្វើអោយមនុស្សភាគច្រើនមិនសូវបានខ្វល់ខ្វាយ ឬ ភ្លេចពីការថែទាំសុខភាព ដែលនេះគឺជាកត្តាដែលធ្វើអោយការរស់នៅរបស់មនុស្សបច្ចុប្បន្ន ប្រឈមមុខទៅនឹងការកើតជំងឺផ្សេងៗ ម្យ៉ាងវិញទៀត ដោយសារតែកំណើនប្រជាជនធ្វើអោយតម្រូវការម្ហូបអាហារនិងរបស់ប្រើប្រាស់ផ្សេងៗមានការកើនឡើង ជាហេតុធ្វើអោយការដាំដុះឬការផលិតអាហារនិងរបស់ប្រើប្រាស់ផ្សេងៗបន្ថែមនូវសារធាតុគីមីដែលប៉ះពាល់ដល់សុខភាពរបស់អ្នកបរិភោគនិងប្រើប្រាស់។ Green Box គឺជាកម្មវិធីមួយដែលផ្តោតលើបញ្ហាសុខភាពជាចំបង ក្នុងកម្មវិធីនេះនឹងនិយាយពីអត្ថប្រយោជន៍នៃបន្លែផ្លែឈើ របបអាហារ គន្លឹះសុខភាព និង ផលប៉ះពាល់ផ្សេងៗ ដើម្បីអោយទស្សនិកជនទទួលបានចំណេះដឹងពីការថែទាំសុខភាព។
ការថែទាំសុខភាពគឺជារឿងសំខាន់សម្រាប់មនុស្សគ្រប់រូប។ សុខភាពត្រូវបានគេផ្តល់តម្លៃនិងចាត់ចំណាត់ថ្នាក់លេខ១សម្រាប់ការរស់នៅរបស់មនុស្ស ក៏ប៉ុន្តែដោយសារតែកត្តាជីវភាព និងភាពមមាញឹកនៃការប្រកបអាជីវកម្ម ឬ ការបំពេញការងារប្រចាំថ្ងៃ ធ្វើអោយមនុស្សភាគច្រើនមិនសូវបានខ្វល់ខ្វាយ ឬ ភ្លេចពីការថែទាំសុខភាព។
មិនថាអ្នកប្រកបរបរទទួលទានអ្វី អ្នករកប្រាក់ចំណូលបានច្រើនកំរិតណា សុខភាពរបស់អ្នកគឺជារឿងសំខាន់បំផុតដែលអ្នកត្រូវតែដឹង និងអនុវត្តថែទាំ។
ស្ទូឌីយ៉ូ១១ COVER ៖ បង្កើតឡើងបែបច្នៃប្រឌិតឡើងវិញពីសាច់ភ្លេង និងការច្រៀងដោយរក្សានូវទម្រង់បទចម្រៀងម្ចាស់ដើមទាំងស្រុង។ មាតិកានេះ នឹងបញ្ជ្រាបអត្ថន័យ និងរូបភាពនៃគ្រប់រឿងរ៉ាវរបស់ជិវិតយុវវ័យ ដោយបន្ថែមនូវការអប់រំបែបប្រយោល រួមជាមួយការបង្ហាញទីតាំងស្រស់ស្អាតនានា ដើម្បីជាគ្រឿងកំដរអារម្មណ៍ដល់អ្នកស្ដាប់ និងអ្នកទស្សនា ឲ្យបានធូរស្រាលជាប្រចាំថ្ងៃ។
កម្មវិធីអផ្សុក ជាបណ្ដុំមាតិកាឌីជីថលបែបកម្សាន្ដប្លែកៗសម្រាប់អ្នកទស្សនាក្រោយពីការមមាញឹកពីការងារ សម្រាកនៅផ្ទះទំនេរ អាចទស្សនាកម្មវិធីអផ្សុកក្នុងការផ្ដល់ជាគំនិតថ្មីៗ ដើម្បីបង្កើតជាមុខម្ហូបងាយៗច្រើនប្រភេទផ្សេងៗគ្នា ។
មិនត្រឹមតែបង្ហាញពីវិធីធ្វើម្ហូបនោះទេ អផ្សុកក៏នឹងបង្ហាញពីមាតិកាជាច្រើនទៀតដែលពាក់ព័ន្ធនឹងការច្នៃវត្ថុប្រើប្រាស់(DIY) ដែលមានស្រាប់នៅក្នុងផ្ទះ ឬរបស់ប្រើប្រាស់ដែលត្រូវបានបោះចោល យកមកកែច្នៃឲ្យក្លាយជារបស់ប្រើប្រាស់ដ៏មានប្រយោជន៍ឡើងវិញផងដែរ។
កម្មវិធីផ្ដល់ចំណេះដឹងខ្លីៗ បង្កើតឡើងដើម្បីផ្ដល់ជាការយល់ដឹងមួយ ចំណាយពេលតិច លើមាតិការអនឡាញ។ មាតិការដែលមកនិយាយមានច្រើនបែបដូចជា ចំណេះដឹងអបិយជំនឿ ការអប់រំ និងវប្បធម៌ប្រពៃណីជាដើម។ រាល់ចម្ងល់ពិតឬមិនពិត ដែលមានការបកស្រាយច្បាស់លាស់ ពីប្រភពនៃប្រធានបទ។
នៅក្នុងសង្គមកម្ពុជាយើង មនុស្សភាគច្រើនមិនសូវហានបញ្ចេញឬបង្ហាញរឿងរ៉ាវអាថ៌កំបាំងផ្ទាល់ខ្លួនជាសាធារណៈនោះទេ ជាហេតុធ្វើអោយរឿងមួយចំនួនក្លាយជារឿងដែលនាំបញ្ហាបន្ថែមដល់សង្គម ឬនៅតែកើតមានឡើងដដែលៗចំពោះបុគ្គលដទៃ រីឯ បុគ្គលខ្លះ មានប្រវត្តិតស៊ូគួរអោយកោតសរសើ និង ជាគំរូល្អសម្រាប់បុគ្គលដទៃ តែគួរអោយស្តាយ ដែលពេលខ្លះពួកគេមិនមានឳកាសចែករំលែកដល់អ្នកដទៃ។ ដូច្នេះវាជាមូលហេតុ ដែលជំរុញអោយខ្ញុំនិងក្រុមការងារផលិតកម្មវិធីបើកសោជីវិត-Unlock the Life នេះឡើង។ បើកសោជីវិត-Unlock the Life ជាប្រភេទវីដេអូបង្ហាញពីខ្សែរជីវិតពិតរបស់បុគ្គលណាម្នាក់ដែលបង្ហាញពីភាពតស៊ូអត់ធ្មត់ ក្នុងជីវិត ដែលមានទាំងភាពរីករាយ និង ជូចត់។ កម្មវិធីនេះផលិតឡើងក្នុងគោលបំណងដើម្បីជំរុញនិងលើកទឹកចិត្តអោយទាំងបុរសនិងស្រ្តីព្រមទាំងភេទទី៣មានភាពក្លាហានក្នុងការបង្ហាញរឿងពិតដែលជាប្រយោជន៍ដល់សង្គម និង ដើម្បីចែករំលែកបទពិសោធន៍របស់បុគ្គលជោគជ័យដល់សាធារណៈជនព្រមទាំងផ្តល់មេរៀនជីវិតល្អៗដល់អ្នកទស្សនា ក៏ដូចជាំផ្តល់សារអប់រំ និង ការជំរុញលើកទឹកចិត្តដល់អ្នកគាំទ្រ។