KPop Demon Hunters គឺជាគំនូរជីវចលថ្មីរបស់ Netflix ដែលបំផុសគំនិតពីតន្ត្រីខេប៉ុប និយាយពីក្រុមចម្រៀងស្រីមួយក្រុម ដែលត្រូវក្រឡាខ្លួនទៅជាអ្នកប្រមាញ់បិសាច នាំយករសជាតិថ្មីត្រូវគ្រឿងគ្នាល្អ រហូតទទួលបានប្រជាប្រិយភាពលេខ ១ គ្រងចិត្តទស្សនិកជនពី ២៦ ប្រទេសផ្សេងគ្នា។


ភាពយន្តតុក្កតាដែលនិយាយពីក្រុមចម្រៀងខេប៉ុបសមាជិក ៣រូប គឺ Rumi, Mira និង Zoey ដែលកំពុងតែស្ថិតនៅចំណុចកំពូលនៃភាពល្បីល្បាញ តែក៏ត្រូវប្រែខ្លួនមកជាអ្នកចាប់បិសាច ក្រោយដឹងការពិតថា ក្រុមចម្រៀងបុរសថ្មីមួយក្រុម គឺជាបិសាចក្រឡាខ្លួនមកស្រូបយកវិញ្ញាណរបស់អ្នកគាំទ្រ បង្កការគំរាមកំហែងដល់ជីវិតរបស់មនុស្សលោក។
ជាក់ស្ដែង ភាពយន្តដែលផលិតដោយ Sony Pictures Animation មួយនេះ កំពុងតែទទួលបានគាំទ្រខ្លាំង ដោយអ្នកវិភាគវេទិកាកម្សាន្ត FlixPatrol បានរាយការណ៍ថា កាលពីថ្ងៃទី២៣ ខែមិថុនាកន្លងទៅនេះ KPop Demon Hunters បានជាប់ចំណាត់ថ្នាក់លេខ ១ ជាភាពយន្តដែលមានប្រជាប្រិយភាពបំផុតនៅក្នុងប្រទេសចំនួន ២៦។


ស្របពេលដែលរឿង KPop Demon Hunters គឺជាស្នាដៃសហដឹកនាំរបស់ Chris Appelhans និងផលិតករកូនកាត់កាណាដា កូរ៉េ Maggie Kang ដែលធំធាត់ឡើងជាមួយតន្ត្រីខេប៉ុបតាំងតែពីជំនាន់ដំបូង ក្រុមចម្រៀងដែលនៅក្នុងរឿងនេះ គឺបង្កើតឡើងដោយបានបំផុសគំនិតពីក្រុមល្បីៗជាច្រើនក្រុមបញ្ចូលគ្នា រួមមានក្រុម BTS, TXT, Stray Kids, Ateez, Monsta X, Blackpink និង Twice ជាដើម។
ក្រៅពីចម្រៀងខេប៉ុបថ្មី និងបទចាស់ដូចជាបទ Takedown របស់ Twice រួមគ្នានឹងបទ Love Me Right របស់ Exo តុក្កតារសជាតិថ្មីនេះ ក៏បានរួមបញ្ចូលធាតុផ្សំដែលមានភាពជាកូរ៉េខាងត្បូងផ្សេងទៀតមិនតិចនោះទេ រួមមានអាគារ Namsan ឯទីក្រុងសេអ៊ូល ផ្ទះបែបប្រពៃណីកូរ៉េ និងបិសាចពីរឿងព្រេងនិទាន Grim Reaper ដែលញ៉ាំងសាច់រឿងឱ្យកាន់តែមានរសជាតិ៕