អាជ្ញាធរក្រុង និងចៅសង្កាត់ទាំង១០ ខេត្តបាត់ដំបង ចូលរួមពិភាក្សាការ​ផលិតកញ្ចប់ព័ត៌មានជាមួយមន្ត្រីគម្រោង

បាត់ដំបង៖កិច្ចប្រជុំពិភាក្សាក្នុងការផលិតកញ្ចប់ព័ត៌មានដើម្បីធ្វើការ​ផ្សព្វផ្សាយ​ដល់អតិថិជនប្រើប្រាស់ទឹកស្អាត​រវាង”​អ្នកផ្តល់ និងអ្នក​ទទួលសេវាទឹកស្អាត” ជាមួយអាជ្ញាធរក្រុងនិងតំណាងអាជ្ញាធរមូលដ្ឋាន នៃសង្កាត់ ទាំង១០​​​ក្នុងក្រុងបាត់ដំបង ត្រូវបានរៀបចំឡើងកាលពីថ្ងៃទី៥ ខែកុម្ភៈ ដើម្បីផ្សព្វផ្សាយជូនដំណឹងស្តីពី៖ ការអនុវត្ត​គម្រោង​សកម្មភាព និងការស្នើសុំសហការជ្រើសរើសជនបង្គោលសម្របសម្រួល អ្នកប្រើប្រាស់​ទឹកស្អាត នៅតាមឃុំ- សង្កាត់ នៃ ក្រុងបាត់ដំបង ខេត្តបាត់ដំបង។

កិច្ចប្រជុំពិភាក្សាខាងលើចូលរួមមន្ត្រីគម្រោង របស់ក្រសួងឧស្សាហកម្ម វិទ្យាសាស្ត្រ បច្ចេកវិទ្យា និងនវានុវត្តន៍ ដឹកនាំដោយលោក សុខ ពុធពណ្ណរាយ និងមន្ត្រីសម្របសម្រួលបច្ចេកទេស របស់ក្រសួង។

ឯកឧត្តម អ៊ុត ក្លឹង អគ្គនាយករដ្ឋាករទឹកបាត់ដំបង បានលើកឡើងក្នុង​កិច្ចពិភាក្សាថា ការផលិតកញ្ចប់ព័ត៌មាន​សម្រាប់​​ផ្សព្វផ្សាយដល់អតិថិជន​និងការស្នើសុំកិច្ចសហការជ្រើសរើសជនបង្គោលសម្របសម្រួលអ្នកប្រើប្រាស់ទឹកស្អាតនៅតាមឃុំ-សង្កាត់នៃក្រុងបាត់ដំបង ខេត្តបាត់ដំបង គឺដើម្បីជំរុញនិងធ្វើយ៉ាងណាឱ្យការផ្តល់សេវាទឹកស្អាត និងអ្នកទទួល​សេវាទឹកស្អាតដែលជាអតិថិជនមានការទំនាក់ទំនងផ្លាស់ប្តូរយោបល់គ្នាក្នុងការជំរុញឱ្យសេវាផ្គត់ផ្គង់ទឹកស្អាតកាន់តែមានប្រសិទ្ធភាព និងទុកចិត្តបានក្នុងក្របខណ្ឌគម្រោងជំរុញការផ្គត់ផ្គង់ទឹកស្អាត និងអនាម័យ ដែលជាហិរញ្ញប្បទាន សម្បទានរបស់​ធនាគារពិពភលោក ជាមួយនិងក្រសួងឧស្សាហកម្ម វិទ្យាសាស្ត្រ បច្ចេកវិទ្យា និងនវានុវត្តន៍ និង ធនាគារពិភពលោកដោយបានធ្វើការជ្រើសរើសរដ្ឋាករទឹកបាត់ដំបង ដើម្បីអនុវត្តការងារក្នុង «ការចូលរួម របស់ អតិថិជន» សម្រាប់ឆ្នាំ២០
២៥។

តាមរយៈការធ្វើបទបង្ហាញពីអ្នកសម្របសម្រួលគម្រោងខាងលើ ក៏បានបង្ហាញថា៖ការអនុវត្តគម្រោងនិងការចូលរួម​ពីអតិថិជន ក្នុងក្របខណ្ឌជំរុញការផ្គត់ផ្គង់ទឹកស្អាតនិងអនាម័យក្នុងក្រុងបាត់ដំបង ត្រូវបានចែកចេញជា ៣ដំណាក់​កាល។

តាមរយៈកិច្ចប្រជុំពិភាក្សានេះផ្តោតសំខាន់ ក្នុងក្របខ័ណ្ឌគម្រោងជំរុញ​ការផ្គត់ផ្គង់ទឹកស្អាត និងអនាម័យដើម្បីរួមចំណែក​ក្នុងការអនុវត្ត​គោលនយោបាយកំណែទម្រង់វិមជ្ឈការ វិសហមជ្ឈការ និងកម្មវិធីអភិវឌ្ឍ​តាមបែបប្រជាធិបតេយ្យ នៅថ្នាក់ក្រោមជាតិដំណាក់កាលទី២ (២០២១​ដល់២០៣០)ដែលជាសមាសធាតុសំខាន់មួយ នូវ ក្នុងការកែលម្អ​អភិបាល​​កិច្ច​របស់រាជរដ្ឋាភិបាលនិងការពង្រឹងនូវការផ្តល់សេវា​សាធារណៈនៅថ្នាក់ក្រោមជាតិឱ្យកាន់តែទទួលប្រសិទ្ធភាព និងភាព​ជាដៃគូរវាងអ្នកទទួលសេវា និង អ្នកផ្តល់សេវា តាមរយៈការលើកស្ទួយ និងជំរុញឱ្យអតិថិជនចូលរួមក្នុងដំណើរការអនុវត្តគម្រោង​ទៅតាម​ដំណាក់កាលនីមួយៗរបស់ខ្លួន៕

អត្ថបទ-រូបភាព៖ អ៊ុក សំអាន បប.
ads banner