សំណង់ស្ពានខ្ពស់ជាងគេនៅកម្ពុជាសម្រេចបានជាង៤១ភាគរយ,ខណៈការដ្ឋានកំណាត់ផ្លូវជាតិលេខ១០សម្រេចបានជាង៨៣ភាគរយ

ភ្នំពេញ៖ក្រសួងសាធារណការនិងដឹកជញ្ជូនបានឱ្យដឹងនៅ​ថ្ងៃទី៥ ខែមិថុនា ឆ្នាំ២០២៤នេះថា គិតត្រឹមដំណាច់ខែឧសភា​កន្លង​ទៅ​ថ្មីៗនេះគម្រោងស្ថាបនាផ្លូវជាតិលេខ១០ តភ្ជាប់ពី​ខេត្តចំនួនបី រួមមាន ខេត្តបាត់ដំបង-ពោធិ៍សាត់ និងខេត្ត​កោះកុង (សំឡូត-វាលវែង-កោះកុង)មានប្រវែងសរុប ១៩៨,៥១៨ គីឡូម៉ែត្រសម្រេចបាន៨៣,៣៦ភាគរយ​នៃ​គម្រោងទាំងមូល ។

ឯកឧត្តម ផន រឹម អ្នកនាំពាក្យក្រសួងសាធារណការនិង​ដឹកជញ្ជូ​ន​បានបញ្ជាក់ថា ក្នុងវឌ្ឍនភាពការដ្ឋាន​៨៣,៣៦​ភាគរយនៃ​គម្រោង​ទាំងមូល​នេះ​រួមមាន៖ ការងារផ្លូវថ្នល់​សម្រេចបាន ៨៧,៣១ភាគរយ ,ការងារស្ពាន​សម្រេច​បាន៩១,១៨ភាគរយ។​ដោយឡែក​ការងារស្ពានខ្ពស់ជាង​គេប្រវែង៥៣០ម៉ែត្រសម្រេចបាន៤១,៥០ភាគរយ​ដែល​គ្រោងដាក់ឱ្យប្រើប្រាស់សាកល្បងនៅចុងខែមីនា ឆ្នាំ២០២៥​ខាងមុខ។ចំណែកការងារលូកាត់ទទឹងថ្នល់សម្រេចបាន ៩៩,៨២ភាគរយ និងការងារលូ​បណ្តោយថ្នល់ និងជញ្ជាំង​ការពារ​​ជើង​​ទេរអនុវត្តបាន ៨៩,៨៤ភាគរយ។

ឯកឧត្តម ផន រឹម បន្ថែមថា​នៅរដូវវស្សានេះ​ផ្លូវជាតិលេខ១០ ប្រជាពលរដ្ឋអាចធ្វើដំណើរបានដោយរលូន តែត្រូវមាន​ការ​ប្រុងប្រយ័ត្ន ដោយសារកំណាត់ផ្លូវខ្លះនៅជា​ក្រួស​ក្រហម និងកំណាត់ផ្លូវខ្លះទៀត អាចរអិលដោយអន្លើពេលមាន​ភ្លៀង​ធ្លាក់ខ្លាំង។

លោកបន្តថា បច្ចុប្បន្នកំណាត់ផ្លូវលេខ១០ មានស្ថានភាព​ដូចតទៅ៖ ពីpk0(សំឡូត)-pk60(ក្រពើពីរ)កៅស៊ូ ,ពីpk 60-pk 85 ក្រួសក្រហម ,ពីpk 85-pk112(អូរសោម)កៅស៊ូ ,ពីpk 112 -pk 130 ក្រួសក្រហម(អាចរអិលបន្តិចបន្តួច​ពេលភ្លៀង​លើ​កំណាត់​ខ្លះៗ),ពីpk 130-pk 160 កៅស៊ូ,pk 160 -pk 175 ក្រួសក្រហម និងពីpk 175-pk 198 (កោះកុង)កៅស៊ូ។

សូមជម្រាបថា ផ្លូវជាតិលេខ១០នេះ ជាប្រភេទផ្លូវ Grade III ក្រាលកៅស៊ូពីរស្រទាប់ (DBST) មានប្រវែងផ្លូវ​សរុប​១៩៨,៥១៨​​គីឡូម៉ែត្រ និងទទឹង ៩ម៉ែត្រ។ គម្រោងសាងសង់​ផ្លូវនេះមានរយៈពេល ៦៦ខែ និងបានចាប់ផ្ដើមសាង​សង់ពី​ថ្ងៃទី១៨ ខែធ្នូ ឆ្នាំ២០១៩ មក ហើយគ្រោងនឹងបញ្ចប់នាខែ​មិថុនា ឆ្នាំ២០២៥ខាងមុខ៕


ដោយ៖មុនី

ឈឹម សុផល
ឈឹម សុផល
ពីឆ្នាំ៩១-៩៦ គឺជាអ្នកយកព័ត៌មាន ទូរទស្សន៍ជាតិកម្ពុជា។ ពីឆ្នាំ៩៦ដល់បច្ចុប្បន្ន បម្រើការងារព័ត៌មាននៅទូរទស្សន៍អប្សរា។ ក្រោមការអនុវត្តប្រឡូកក្នុងវិស័យព័ត៌មាន រយៈពេលជាច្រើនឆ្នាំ នឹងផ្ដល់ជូនមិត្តអ្នកអាននូវព័ត៌មានប្រកបដោយគុណភាព និងវិជ្ជាជីវៈ។
ads banner
ads banner
ads banner