មគ្គុទេ្ទសក៍ទេសចរ និងទេសចរបរទេស រីករាយចំពោះប្រព័ន្ធលក់​សំបុត្រថ្មីចូល​ទស្សនារមណីយដ្ឋានអង្គរ

សៀមរាប៖ បន្ទាប់ពីរាជរដ្ឋាភិបាលបានប្រកាសដាក់ឱ្យអនុវត្តជាផ្លូវការ​នូវប្រព័ន្ធ​លក់សំបុត្រ និងការត្រួតពិនិត្យសំបុត្រចូល​ទស្សនា​រមណីយដ្ឋាន​អង្គរតាមប្រព័ន្ធឌីជីថលចាប់ពីថ្ងៃទី៣០ ខែមករាកន្លងទៅនេះ មគ្គុទេ្ទសក៍​ទេសចរ និងទេសចរបរទេស​បាន បង្ហាញនូវទឹកចិត្តរីករាយ ពីព្រោះទម្រង់ថ្មី​នេះ បង្កភាពងាយស្រួល និងចំណេញពេលវេលាដល់ដំណើរកម្សាន្ត។

លោក ជ្រុន គឹមសេង ប្រធានសមាគមមគ្គុទេ្ទសក៍ទេសចរណ៍កម្ពុជា បាន​បង្ហាញនូវការពេញចិត្តថា ការដាក់ឱ្យ​អនុវត្តនូវ​ថ្នាលឌីជីថលរបស់គ្រឹះស្ថាន​អង្គរ ជាសមិទ្ធផលថ្មីមួយទៀតរបស់រាជរដ្ឋាភិបាល ក្នុងកិច្ចប្រឹងប្រែងធ្វើឱ្យ​ប្រសើរ​ឡើង នូវការផ្តល់សេវាជូនដល់ភ្ញៀវទេសចរអន្តរជាតិ ។ទាក់ទាញ​ទេសចរបរទេស ។ពោលគឺបង្កភាពងាយស្រួលដល់ភ្ញៀវ​និង​ចំណេញ​ពេល​វេលាដល់ដំណើរកម្សាន្ត។

សូមជម្រាបថា ទម្រង់នៃការលក់សំបុត្រចូលទស្សនារមណីយដ្ឋានអង្គររួមមាន ៖ ទិញសំបុត្រនៅ​តាម​បញ្ជរគ្រឹះស្ថាន​អង្គរ, ទិញតាមប្រព័ន្ធអនឡាញ និងអេប​(APP) របស់គ្រឹះស្ថានអង្គរ និងទិញតាមម៉ាស៊ីនស្វ័យប្រវត្ដិដែលដាក់នៅទីតាំង​រមណីយដ្ឋាន ។

យោងតាមរបាយការណ៍របស់គ្រឹះស្ថានអង្គរ ស្ដីពីទិន្ន័យនៃការលក់សំបុត្រ​ក្នុងខែមករាកន្លងទៅបានបង្ហាញថា ភ្ញៀវទេសចរ​ទិញបណ្ណតាមបញ្ជរ​លក់សំបុត្រមានចំនួនជាង១០ម៉ឺននាក់ស្មើនឹងជាង៧៤ភាគរយ ,ភ្ញៀវទេសចរ​ទិញសំបុត្រតាមម៉ាស៊ីនស្វ័យប្រវត្ដិជាង២ពាន់នាក់ ដែលស្មើជាងមួយភាគរយ ,ភ្ញៀវទេសចរទិញសំបុត្រតាមអនឡាញជាង២ ៦០០នាក់ ស្មើជិត​២០​ភាគរយ​និងទិញសំបុត្រតាមម៉ូបាលអេបជាង៨ ០០០ពនាក់ ដែលស្មើនឹងជាង៥​ភាគរយ ខណៈដែលភ្ញៀវ​ទេសច​រទិញ​បណ្ណមិនប្រើរូបថតមានជាង៦៤ ០០០​នាក់ និងមិនប្រើរូបថតមានជាង២២ ០០០នាក់ ។

ចំពោះទម្រង់លក់ ទិញ សំបុត្រចូលទស្សនារមណីយដ្ឋានអង្គរ ក្នុងការផ្តល់​បទសម្ភាសនៅដើមខែកុម្ភៈនេះ បានបង្ហាញ​នូវស្នាមញញឹម ខណៈបានឃើញ​កម្ពុជាមានការអភិវឌ្ឍផ្នែកវិស័យទេសចរ ពិសេសការលក់សំបុត្រដោយប្រព័ន្ធ​ឌីជីថល ។ការលក់សំបុត្របែបនេះ ចំណេញពេលវេលាច្រើននិងលឿនរហ័ស។ពួកគេក៏បានកោតសរសើរពីប្រាសាទអង្គរវត្ដ ដែលជាទីកន្លែងទេសចរណ៍ដ៍​ល្បីល្បាញនៅលើពិភពលោក៕
អត្ថបទនិងរូបភាព៖ប៊ុន រដ្ឋា

ads banner