ចិននៅតែជាទីផ្សារពាណិជ្ជកម្មអេឡិចត្រូនិច (E-commerce)

អត្ថបទដោយ៖
AMS OneMinute

ដ៏ធំបំផុតរបស់ពិភពលោកក្នុងឆ្នាំ២០២៣ ជាមួយនឹងអត្រាការលក់លើស ៣ ទ្រីលានដុល្លារ។ ឈរនៅលំដាប់ទី២ គឺអាមេរិក ដែលមានការទិញដូរតាមទីផ្សារ E-commerce ជាង ១ទ្រីលានដុល្លារ។

ជាងពាក់កណ្តាលនៃទីផ្សារ E-commerce កំពូលទាំង ១០ នៅលើពិភពលោក គឺជាប្រទេសស្ថិតនៅក្នុងទ្វីបអាស៊ី ដែលនេះបានបង្ហាញពីសក្តានុពលសេដ្ឋកិច្ចដ៏ធំធេងរបស់ទ្វីបនេះ – Seasia

#ams1minute

ads banner