ចិននៅតែជាទីផ្សារពាណិជ្ជកម្មអេឡិចត្រូនិច (E-commerce)
អត្ថបទដោយ៖
AMS OneMinute
ដ៏ធំបំផុតរបស់ពិភពលោកក្នុងឆ្នាំ២០២៣ ជាមួយនឹងអត្រាការលក់លើស ៣ ទ្រីលានដុល្លារ។ ឈរនៅលំដាប់ទី២ គឺអាមេរិក ដែលមានការទិញដូរតាមទីផ្សារ E-commerce ជាង ១ទ្រីលានដុល្លារ។
ជាងពាក់កណ្តាលនៃទីផ្សារ E-commerce កំពូលទាំង ១០ នៅលើពិភពលោក គឺជាប្រទេសស្ថិតនៅក្នុងទ្វីបអាស៊ី ដែលនេះបានបង្ហាញពីសក្តានុពលសេដ្ឋកិច្ចដ៏ធំធេងរបស់ទ្វីបនេះ – Seasia
#ams1minute