ក្រុមហ៊ុន ហ៊ិននីគែន ខេមបូឌា បានចំណាយ ៧៥% នៃលទ្ធកម្មសរុបរបស់ខ្លួនជាមួយអ្នកផ្គត់ផ្គង់ក្នុងស្រុកកាលពីឆ្នាំ ២០២៣
ភ្នំពេញ: ក្រុមហ៊ុន ហ៊ិននីគែន ខេមបូឌា នៅថ្ងៃទី ២៧ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ ២០២៤ បានចូលរួមចំណែកដល់សេដ្ឋកិច្ចក្នុងប្រទេសកម្ពុជារហូតដល់ ៤៣៨ លានដុល្លារ នេះបើយោងតាមរបាយការណ៍ផលវិជ្ជមាននៃសេដ្ឋកិច្ចសង្គមដែលត្រូវបានធ្វើឡើងស្របជាមួយនឹងការគម្រប់ខួបលើកទី ៣០ របស់ក្រុមហ៊ុននេះ។
របាយការណ៍ «ការរួមចំណែកសេដ្ឋកិច្ចសង្គមឆ្នាំ ២០២៣នៅក្នុងព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា របស់ក្រុមហ៊ុន ហ៊ិននីគែន» ត្រូវបានប្រគល់ជូន សម្ដេចមហាបវរធិបតី ហ៊ុន ម៉ាណែត នាយករដ្ឋមន្ត្រី នៃព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជាកំឡុងជំនួបសម្តែងការគួរសមថ្មីៗនេះពីគណៈប្រតិភូក្រុមហ៊ុន ហ៊ិននីគែន ដែលដឹកនាំដោយលោក Jacco van der Linden ក្រោមប្រធានបទ «អរគុណសម្រាប់ ៣០ ឆ្នាំ»។ របាយការណ៍នេះបានបង្ហាញថា ក្រុមហ៊ុន ហ៊ិននីគែន ខេមបូឌា បានចំណាយ ៧៥ ភាគរយនៃលទ្ធកម្មសរុបរបស់ខ្លួនដែលមានតម្លៃ ១៤២ លានដុល្លារសហអាមេរិក ទៅលើអ្នកផ្គត់ផ្គង់ក្នុងស្រុកដែលជាផ្នែកមួយនៃការជម្រុញសេដ្ឋកិច្ចក្នុងស្រុកយ៉ាងសំខាន់ក្នុងវិស័យ ការវេចខ្ចប់ ដឹកជញ្ជូន កសិកម្ម ថាមពល ទីផ្សារ និងការវិនិយោគក្នុងស្រុក។
អ្នកផ្គត់ផ្គង់ក្នុងស្រុកមួយដែលទទួលបានអត្ថប្រយោជន៍ពីការចំណាយក្នុងស្រុករបស់ក្រុមហ៊ុន ហ៊ិននីគែន កម្ពុជា គឺក្រុមហ៊ុន OJI Packaging។ លោក Dinith Naveen នាយកផ្នែកទីផ្សារនៃ ក្រុមហ៊ុន OJI Packagingបានមានប្រសាសន៍ថា៖ «តាមរយៈកិច្ចសហប្រតិបត្តិការដ៏យូរអង្វែងរបស់យើង ក្រុមហ៊ុន ហ៊ិននីគែន បានស្វែងយល់ និងបង្កើតដំណើរការអាជីវកម្មរបស់យើងយ៉ាងរលូន ដើម្បីធានាបាននូវលទ្ធផលការងារដែលមានប្រសិទ្ធភាព និងគុណភាពខ្ពស់។ ការរៀបចំអាជីវកម្មដោយរលូនរបស់ពួកគេ និងបុគ្គលិកដែលមានចំណេះដឹងបានធ្វើឱ្យយើងកាន់តែងាយស្រួលក្នុងការសហការជាមួយគ្នា»។
ក្រុមហ៊ុន Geolink Group ដែលជាក្រុមហ៊ុនឈានមុខគេក្នុងការផ្តល់ដំណោះស្រាយដឹកជញ្ជូន និងភស្តុភារនៅប្រទេសកម្ពុជា ហើយក៏ ជាអ្នកផ្គត់ផ្គង់ដ៏សំខាន់មួយទៀតដែលបានធ្វើការជាដៃគូដ៏សំខាន់របស់ក្រុមហ៊ុន ហ៊ិននីគែន ខេមបូឌា ក្នុងការផលិតដបដែលអាចប្រមូលត្រឡប់យកមកប្រើប្រាស់វិញបាន។ លោក ឡេង ចំណាន នាយកគ្រប់គ្រងក្រុមហ៊ុន Geolink Group បានមានប្រសាសន៍ថា៖«ក្រុមហ៊ុន ហ៊ិននីគែនបង្ហាញពីការគោរព និងការបើកចំហរនៅក្នុងភាពជាដៃគូដ៏យូរអង្វែងរបស់យើង ហើយបានយកចិត្តទុកដាក់លើកិច្ចសហការយ៉ាងម៉ត់ចត់ ។ឧទាហរណ៍ ពួកគាត់ធានាថា បុគ្គលិក និងអ្នកបើកបររបស់យើងតែងតែមានការិយាល័យ និងកន្លែងសម្រាកនៅក្នុងរោងចក្រ»។
សម្រាប់របាយការណ៍នេះបង្ហាញពីទំនាក់ទំនងដ៏រឹងមាំរវាងវិស័យផលិតភេសជ្ជៈ និងវិស័យលក់រាយរបស់កម្ពុជាដែលផ្តល់អត្ថប្រយោជន៍ដល់អ្នកលក់ដូវនៅតាមហាងលក់ភេសជ្ជៈ និងអ្នកលក់ផ្ទាល់នៅវិស័យបដិសណ្ឋារកិច្ច។ ផលិតផលរបស់ក្រុមហ៊ុន ហ៊ិននីគែន មាននៅក្នុងហាងជាងប្រមាណ ១១០.០០០ ទូទាំងប្រទេសដែលមាន ៩៦ ភាគរយជាហាងលក់ភេសជ្ជៈ។
អ្នកស្រី ចន្ទ្រា ម្ចាស់ហាងលក់ភេសជ្ជៈនៅភ្នំពេញបានមានប្រសាសន៍ថា៖«ក្រុមហ៊ុន ហ៊ិននីគែន ជាដៃគូពិតប្រាកដមួយដែលជួយជម្រុញឱ្យហាងខ្ញុំលក់កាន់តែដាច់។ ផលិតផលរបស់ក្រុមហ៊ុននៅតែមានតម្រូវការខ្ពស់ហើយការធ្វើការជាមួយពួកគេកន្លងមកគឺមានភាពងាយស្រួល។ ក្រុមហ៊ុន ហ៊ិននីគែន មិនត្រឹមតែជាអ្នកផ្គត់ផ្គង់ប៉ុណ្ណោះទេ តែជាក្រុមហ៊ុនមួយដែលជួយគាំទ្រអាជីវកម្មរបស់ខ្ញុំបានកាន់តែរីកច្រើន។ ចាប់តាំងពីខ្ញុំចាប់ផ្តើមលក់ផលិតផល ហ៊ិននីគែន មក ខ្ញុំបានឃើញអតិថិជនកាន់តែច្រើនជាវទំនិញពីហាងខ្ញុំ។ ខ្ញុំសង្កេតឃើញថា ក្រុមហ៊ុនមួយនេះពិតជាបានយកចិត្តទុកដាក់យ៉ាងខ្លាំងក្នុងការជួយអាជីវកម្មនានាដូចជាអាជីវកម្មរបស់ខ្ញុំឱ្យរីកចម្រើនហើយខ្ញុំពេញចិត្តចំពោះការជួយជ្រុំជ្រែងពីសំណាក់ ក្រុមហ៊ុន ហ៊ិននីគែនណាស់»។
វិស័យមួយទៀតដែលទទួលបានអត្ថប្រយោជន៍ពីការចូលរួមរបស់ក្រុមហ៊ុន ហ៊ិននីគែន ខេមបូឌា គឺវិស័យកសិកម្ម។ ថ្មីៗនេះ ក្រុមហ៊ុន ហ៊ិននីគែន កម្ពុជា បានបន្តកិច្ចសហការជាមួយអង្គការភាពជាដៃគូរដើម្បីចីរភាពវិស័យកសិកម្មកម្ពុជា (CPSA) នៅខេត្តបាត់ដំបង និងខេត្តបន្ទាយមានជ័យ។ ការបន្តធ្វើការសហការ និងភាពជាដៃគូនេះនឹងដំណើរការរហូតដល់ខែធ្នូ ឆ្នាំ ២០២៥។ ភាពជាដៃគូនេះមានគោលបំណងធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនូវជីវភាពរស់នៅរបស់កសិករដែលជាសមាជិកនៃសហករណ៍កសិកម្ម (ACs) ដែលចូលរួមក្នុងខ្សែសង្វាក់ផលិតកម្មដំណាំស្រូវ។ សហករណ៍ចំនួន ១០ ក្នុងខេត្តបាត់ដំបង និង ៥ ទៀតក្នុងខេត្តបន្ទាយមានជ័យនឹងទទួលបានអត្ថប្រយោជន៍ពីភាពជាដៃគូនេះទៅដល់កសិករចំនួន ៨៥០ នាក់ដែលក្នុងនោះចំនួន ៥០ ភាគរយជាកសិករ ស្រ្តី និងផ្តល់អត្ថប្រយោជន៍ដោយប្រយោលដល់កសិករចំនួន ១.២៥០ បន្ថែមទៀតក្នុងរយៈពេល ១៧ ខែ។
លោកស្រី លាវ គីមណា នាយកប្រចាំប្រទេសនៃអង្គការ ដៃគូ ដើម្បី ចីរភាព វិស័យ កសិកម្ម កម្ពុជា (CPSA) បានមានប្រសាសន៍ថា៖ «ភាពជាដៃគូដ៏មានឥទ្ធិពលនេះបង្ហាញពីការប្តេជ្ញាចិត្តរបស់យើងក្នុងការដោះស្រាយបញ្ហាប្រឈមដែលកសិករជួបប្រទះនៅក្នុងខ្សែសង្វាក់ផលិតកម្មស្រូវ។ តាមរយៈភាពជោគជ័យកន្លងមករបស់យើង យើងមានបំណងធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនូវផលិតភាព និងភាពធន់តាមរយៈការបណ្តុះបណ្តាលក្នុងការអនុវត្តអាកាសធាតុប្រកបដោយភាពវៃឆ្លាត និងចំណេះដឹងផ្នែកហិរញ្ញវត្ថុ។ ជាមួយនឹង ក្រុមហ៊ុន ហ៊ិននីគែន ខេមបូឌាយើងកំពុងជួយកសិករក្នុងការលើកកម្ពស់ជីវភាពរបស់ពួកគេ និងពង្រឹងសហករណ៍កសិកម្មផងដែរ»។
ភាពជាដៃគូថ្មីរបស់ ក្រុមហ៊ុន ហ៊ិននីគែន ខេមបូឌា បង្កើតឡើងនៅលើកិច្ចសហការដំបូងនៅខែធ្នូ ឆ្នាំ ២០២២ ជាមួយអង្គការ CPSA ។ ដំណាក់កាលទីពីរនេះ នឹងផ្តោតលើការជម្រុញការអនុវត្តកសិកម្មប្រកបដោយនិរន្តរភាព និងគាំទ្រសហគមន៍កសិកម្មក្នុងស្រុក។ គោលដៅចុងក្រោយគឺបង្កើតខ្សែសង្វាក់ផ្គត់ផ្គង់ស្រូវដែលធន់ ល្អ និងមានតម្លៃខ្ពស់នៅកម្ពុជាដោយផ្តល់អាទិភាពដល់វិធីសាស្រ្តដាំដុះឆ្លាតវៃដោយផ្អែកតាមអាកាសធាតុ និងបរិយាប័ន្នកសិកម្ម៕ អត្ថបទ : ឈឹម ទីណា