ធនាគារជាតិនៃកម្ពុជា ពន្យល់ពីបទបញ្ញត្តិឱ្យអតិថិជនយល់
អត្ថបទដោយ៖
ហេង វណ្ណា
ភ្នំពេញ៖ លោកជំទាវ ជា សិរី ទេសាភិបាល ធនាគារជាតិនៃកម្ពុជា បកស្រាយពីបទបញ្ញត្តិមួយចំនួនដើម្បីឱ្យអតិថិជនអាចមានលទ្ធភាពសងត្រឡប់មកកាន់ធនាគារ និងដើម្បីការពារផលប្រយោជន៍ដល់អ្នកខ្ចី អ្នកដាក់ប្រាក់បញ្ញើ និងភាគីធនាគារ ដោយលោកជំទាវបានភ្ជាប់នឹងការគ្រប់គ្រងហិរញ្ញវត្ថុថ្នាក់ជាតិបន្ថែមដែរ។
ហេង វណ្ណា
ជាអ្នកគ្រប់គ្រងព័ត៌មានពេលព្រឹក និងព័ត៌មានថ្មីទាន់ហេតុការណ៍។ ជាមួយនឹងបទពិសោធន៍ការងារលើវិស័យព័ត៌មានរយៈពេលវែង និងទំនាក់ទំនងល្អជាមួយអង្គភាព-ស្ថាប័ននានា នឹងផ្ដល់ជូនមិត្តអ្នកអាននូវព័ត៌មានប្រកបដោយគុណភាព និងវិជ្ជាជីវៈ។