សាលា ចំនួន ១៤៤ ត្រូវបានប្រកាសជាប់ជាសាលារៀន​ស្តង់ដា​គំរូ

(ភ្នំពេញ)៖ ក្រសួងអប់រំយុវជន និងកីឡាបានប្រកាសទទួល​ស្គាល់​សាលារៀនចំនួន ១៤៤ ជាប់ស្តង់ដាសាលារៀនគំរូ ដែលក្នុងចំណោមនេះរួមមាន សាលាមត្តេយ្យសិក្សា ២៤ សាលាបឋមសិក្សា ៥០ អនុវិទ្យាល័យ ៥ វិទ្យាល័យ ៦០ និងសាលាគរុកោសល្យ ៥។

ជាមួយនឹងការប្រកាសនេះដែររដ្ឋមន្រ្តីក្រសួងអប់រំបានលើកចិត្តឱ្យ សាលារៀនទាំង ១៤៤ និង សាលារៀនដទៃទៀត បន្តធ្វើការកែលម្អ និងអនុវត្តឱ្យបានពេញលេញនូវស្តង់​ដាសាលារៀនគំរូ នៅឆ្នាំបន្តបន្ទាប់ទៀត។

ថ្លែងក្នុងពិធីបើកសន្និបាតបូកសរុបការងារអប់រំ យុវជន និងកីឡាឆ្នាំសិក្សា២០២៣-២០២៤ និងលើកទិសដៅ​ការងារ ឆ្នាំសិក្សា២០២៤-២០២៥ ក្រោមប្រធានបទ “អភិវឌ្ឍមូលធនមនុស្សឆ្ពោះទៅសម្រេចចក្ខុវិស័យកម្ពុជា ឆ្នាំ២០៥០”នៅថ្ងៃទី២៤ ខែកុម្ភៈ ឆ្នាំ២០២៥ ឯកឧត្តម​បណ្ឌិត​សភាចារ្យ ហង់ជួន ណារ៉ុន ឧបនាយករដ្ឋមន្ត្រី រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងអប់រំ យុវជន និងកីឡា ក៏បានលើកទឹក​ចិត្តឱ្យសាលារៀនគំរូទាំងអស់ និងក៏ដូចជា សាលារៀន​ដទៃទៀត បន្តកែលម្អ និងអនុវត្តឱ្យបានពេញលេញនូវស្ដង់​ដាសាលារៀនគំរូបន្ថែមទៀត។សិស្សសាលារៀនគំរូ នាកន្លង​មកដែលសម្រេចតាម​ចំណុចគោដៅ និងភាគរយសិស្សថ្នាក់​ទី១២ ប្រឡងជាប់សញ្ញាបត្រមធ្យមសិក្សាទុតិយភូមិ បាននិទ្ទេស A, B, C មាន ២៥,៧ ភាគរយ។

ក្នុងពិធីនេះដែរ ឯកឧត្តមបណ្ឌិតសភាចារ្យ ឧបនាយករដ្ឋមន្ត្រី បានកោតសរសើរ និងបានជំរុញដល់ ដៃគូអភិវឌ្ឍ និងភាគី​ពាក់ព័ន្ធទាំងអស់ ចំពោះការខិតខំប្រឹងប្រែងចូលរួម​ចំណែក​លើកកម្ពស់វិស័យអប់រំ និងការបន្តអនុវត្តកំណែទម្រង់វិស័យ​អប់រំនៅកម្ពុជាឱ្យទទួលបានលទ្ធផលកាន់តែល្អប្រសើរឡើងពីមួយឆ្នាំទៅមួយឆ្នាំ។

គួរបញ្ជាក់ថាដើម្បីអភិវឌ្ឍ សាលារៀនគំរូ ក្រសួងអប់រំបាន​កំណត់​​ជា ៥ស្តង់ដា រួមមានដូចជា៖ ១)លទ្ធផលសិក្សារបស់​សិស្ស ២)ការបង្រៀននិងរៀន ៣)ការចូលរួមរបស់សហគមន៍ ៤)ដំណើរប្រតិបត្តិការនិងរដ្ឋបាលសាលារៀន និង ៥)គណ​នេយ្យ​ភាពរបស់សាលារៀន។

ជាមួយគ្នានេះសួងអប់រំ បានដាក់បញ្ចូលវិធានការមួយចំនួន​ទៀត​សំដៅ​ធ្វើយ៉ាងណា ក្នុងគោលដៅពង្រឹងគុណភាពគ្រឹះ​ស្ថានសិក្សារដ្ឋ ចាប់ពីថ្នាក់មត្តេយ្យសិក្សាដល់មធ្យមសិក្សា៕

ដោយ ៖ ម៉ាដេប៉ូ

ជិន ម៉ាដេប៉ូ
ជិន ម៉ាដេប៉ូ
អ្នកយកព៏ត៌មាន ផ្នែក សង្គម និង សេដ្ឋកិច្ច ។លោកធ្លាប់ជាអ្នកយកព័ត៌មានប្រចាំឱ្យស្ថាប័នកាសែត និងទូរទស្សន៍ធំៗនៅកម្ពុជា។ក្រៅពីអ្នកយកព័ត៌មាន លោក ក៏ធ្លាប់ ជាអ្នកបកប្រែផ្នែកភាសាថៃ ប្រចាំឱ្យ កាសែត និងទស្សនាវដ្តីច្រើនឆ្នាំផងដែរ។បច្ចុប្បន្នលោកជាអ្នកយកព័ត៌មានឱ្យទូរទស្សន៍អប្សរាផ្នែកសេដ្ឋកិច្ច។
ads banner
ads banner
ads banner