អាមេរិកគឺជាទីផ្សារដ៏ធំបំផុតរបស់ក្រុមហ៊ុនពាណិជ្ជកម្មអេឡិចត្រូនិកចិន Shein
អត្ថបទដោយ៖
ឆាយ រត្ថា
ប្រមាណ២៨% នៃការលក់របស់ Shein ក្នុងឆ្នាំ ២០២៣ គឺទៅកាន់អាមេរិក ហើយទីផ្សារធំបំផុតបន្ទាប់របស់ខ្លួននៅឆ្នាំនោះគឺប្រទេសអាល្លឺម៉ង់ (៦,៦%) ចក្រភពអង់គ្លេស(៦%) បារាំង(៥,៤%) និងជប៉ុន(៤,៣%)។ ទស្សនិកជនគោលដៅចម្បងរបស់ Shein គឺអ្នកប្រើប្រាស់វ័យក្មេង ជាពិសេសប្រជាជនក្រុម Gen Z – Statista

#ams1minute