សែលកាតជួយគាំទ្រសហគមន៍ខេត្តសៀមរាបជាមួយនឹងពិព័រណ៍ចុងសប្តាហ៍នេះ
ដោយ៖ម៉ាដេប៉ូ
រាជធានីភ្នំពេញ ៖ក្រុមហ៊ុនសែលកាតបានប្រកាសជួយគាំទ្រដល់ “ពិព័រណ៌ផលិតផលសៀមរាប” នាចុងសប្តាហ៍នេះដែលជាខិតខំប្រឹងប្រែងរបស់ខ្លួនក្នុងការជួយជម្រុញនូវសិល្បៈ និងសហគមន៍ពាណិជ្ជកម្មនៃតំបន់អង្គរវត្តដែលរងឥទ្ធិពលយ៉ាងខ្លាំង ពីការធ្លាក់ចុះនៃវិស័យទេសចរណ៍។
គួរបញ្ជាក់ថាពិព័រណ៍នេះបានសម្របសម្រួលដោយសភាពាណិជ្ជកម្មបារាំង និងឧស្សាហកម្មកម្ពុជា និងក្រុមហ៊ុន Beyond Retail Business (B.R.B) គឺមានរយៈពេល ២ ថ្ងៃដែលបង្ហាញពីផលិតផល ទំនិញ និងសេវាកម្មដែលមានគុណភាពមកពីខេត្តសៀមរាប។
ព្រឹត្តិការណ៍នេះក៏ធ្វើឡើងដើម្បីណែនាំអាជីវកម្មនៅសៀមរាបអំពីសក្តានុពលនៃការផ្លាស់ប្តូរទីតាំងទៅទីក្រុងភ្នំពេញ និងដើម្បីតម្រឹមវិធីសាស្រ្តរបស់ពួកគេឡើងវិញដើម្បីផ្តោតលើទីផ្សារក្នុងស្រុកយ៉ាងហោចណាស់សម្រាប់បណ្តោះអាសន្ន។
ក្នុងពិព័រណ៍នេះដែរបង្ហាញជូនអាជីវកម្មជាង ១៩ នៅខេត្តសៀមរាប រួមទាំងសិប្បកម្មក្នុងស្រុក ការតុបតែង និងម្ហូបអាហារ ដែលសុទ្ធសឹងតែជាប្រភពនិងផលិតក្នុងស្រុក ១០០ភាគរយខណៈបង្ហាញពីសិល្បៈ ហត្ថកម្មខ្មែរពិសេស និងអភិរក្សវប្បធម៌ និងបេតិកភណ្ឌខ្មែរ។
ការជួយគាំទ្ររបស់សែលកាតចំពោះព្រឹត្តិការណ៍នាពេលខាងមុខនេះគឺជាផ្នែកមួយនៃការខិតខំរបស់ខ្លួន ដើម្បីលើកកម្ពស់ការយល់ដឹងសម្រាប់ទេពកោសល្យរបស់ប្រទេសកម្ពុជា និងស្របគ្នានឹងគម្រោងដទៃទៀតដែលមានគោលបំណងជំរុញ និងជំរុញការស្តារវិស័យទេសចរណ៍នៅកម្ពុជា។
លោកអៀន វ៉ាតសុន នាយកប្រតិបត្តិក្រុមហ៊ុនសែលកាត មានប្រសាសន៍ថា“ ឆ្នាំ ២០២០ បាននាំមកនូវបញ្ហាប្រឈមដែលមិនធ្លាប់មានពីមុនមកចំពោះសេដ្ឋកិច្ច មិនត្រឹមតែនៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជាប៉ុណ្ណោះទេប៉ុន្តែនៅទូទាំងពិភពលោក” ។
សូមបញ្ជាក់ថា “ពិព័រណ៌ផលិតផលសៀមរាប” នឹងធ្វើឡើងនៅថ្ងៃសៅរ៍ និងថ្ងៃអាទិត្យ (៣០ និង ៣១ ខែមករាឆ្នាំ ២០២១) នៅមាត់ទន្លេ Quayside 313 ទល់មុខវត្តឧណ្ណាលោម ក្នុងរាជធានីភ្នំពេញ។
ព្រឹត្តិការណ៍នេះនឹងត្រូវបើកជាសាធារណៈចាប់ពីម៉ោង ១០ ព្រឹកដល់ ៦ ល្ងាចនៅថ្ងៃសៅរ៍ទី ៣០ និងថ្ងៃអាទិត្យទី ៣១ ខែមករា៕