អ្នកជំនាញ៖ ជ័យលាភីរបស់កម្ពុជា ក្នុងយុទ្ធនាការទីផ្សារទេសចរណ៍អន្តរជាតិឈានមុខគេឆ្នាំ២០២២ នឹងជួយពង្រីកទីផ្សារទេសចរណ៍បន្ថែមទៀត
ភ្នំពេញ៖អ្នកជំនាញនៅក្នុងវិស័យទេសចរណ៍រំពឹងថា ការទទួលបានពានរង្វាន់ជ័យលាភី «យុទ្ធនាការទីផ្សារទេសចរណ៍អន្តរជាតិឈានមុខគេឆ្នាំ២០២២» ពីកម្មវិធីពានរង្វាន់ទេសចរណ៍ និងបដិសណ្ឋារកិច្ចអាស៊ី (Asian Tourism and Hospitality Awards) របស់សមាគម AHHRA នៃប្រទេសម៉ាឡេស៊ី របស់កម្ពុជានឹងធ្វើឱ្យមានកំណើនទេសចរណ៍មួយកម្រិតថែមទៀត។
នេះជាលើកទី១ ដែលសមាគម AHHRA សហការជាមួយក្រុមហ៊ុន TIN Media ក្នុងការរៀបចំកម្មវិធីពានរង្វាន់ទេសចរណ៍ និងបដិសណ្ឋារកិច្ចអាស៊ី ដើម្បីប្រគល់ពានរង្វាន់ដល់ប្រទេសជ័យលាភី ក្នុងនោះមានប្រទេសកម្ពុជា តង់សានី ប៊ុលហ្ការី ឥណ្ឌា ហ្វីលីពីន និងម៉ាឡេស៊ី ទទួលដោយផ្ទាល់ ខណៈប្រទេសផ្សេងទៀតបានទទួលពានរង្វាន់តាមអនឡាញ។
លោក ហូ វណ្ឌី ទីប្រឹក្សាសមាគមទីភ្នាក់ងារទេសចរណ៍កម្ពុជា បានប្រាប់ឱ្យដឹងនៅថ្ងៃទី២១ ខែមីនាថា ពានរង្វាន់ជ័យលាភី ដែលក្រសួងទេសចរណ៍ ក៏ដូចជាប្រទេសកម្ពុជាទាំងមូលទទួលបាន បានជួយពង្រីកទីផ្សារទេសចរណ៍កម្ពុជាបន្ថែមទៀត ទាំងក្នុងតំបន់អាស៊ាន និងពិភពលោក។
លោកបានបញ្ជាក់ថា ៖ «ការទទួលបានជ័យលាភីនីមួយៗ គឺបង្ហាញថា កម្ពុជាមានសមត្ថភាព ក្នុងការជំរុញកំណើនភ្ញៀវទេសចរ តាមរយៈការផ្សព្វផ្សាយពីគោលដៅទេសចរណ៍ថ្មីៗ ទាំងភ្ញៀវក្នុងតំបន់អាស៊ាន និងពិភពលោកទាំងមូល។ យើងរំពឹងថា កេរ្តិ៍ឈ្មោះល្បីរបស់កម្ពុជា នឹងទាក់ទាញទេសចរអន្តរជាតិបន្ថែម ជាពិសេសនៅអំឡុងពេលការប្រកួតកីឡាស៊ីហ្គេម ដែលកម្ពុជាធ្វើជាម្ចាស់ផ្ទះនាពេលខាងមុខនេះ»។ ចំណែក លោក ធួន ស៊ីណាន ប្រធានក្រុមប្រឹក្សាភិបាល ក្រុមហ៊ុន IMCT ខូអិលធីឌី និងជាប្រធានសមាគមទេសចរណ៍អាស៊ីប៉ាស៊ីហ្វិកកម្ពុជា (PATACC) ក៏បានប្រាប់ឱ្យដឹងដែរថា
ពានរង្វាន់ទាំងអស់សុទ្ធតែមានគុណតម្លៃ ក្នុងការចូលផ្សព្វផ្សាយពីកម្ពុជា ទៅកាន់ពិភពលោក។
ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយ លោកបញ្ជាក់ថា កម្ពុជា ត្រូវធ្វើការងារជាច្រើនទៀត ដើម្បីឱ្យស្ថានភាពវិស័យទេសចរណ៍កម្ពុជា កាន់តែមានល្អប្រសើរឡើងក្រោយពីវិបត្តិកូវីដ១៩។
លោកបានបញ្ជាក់ថា ៖ «យើងរីករាយ យើងសាទរនឹងការទទួលបានពានរង្វាន់នេះ ប៉ុន្តែយើងត្រូវតែធ្វើឱ្យបានច្រើនជាងនេះទៀត ព្រោះថាពិភពលោកសព្វថ្ងៃនេះ មានការប្រកួតប្រជែងខ្ពស់ណាស់ ជាពិសេសលើការផ្សព្វផ្សាយលើគោលដៅទេសចរណ៍»។ សូមជម្រាបដែរថា ប្រធានក្រុមប្រឹក្សាភិបាល ក្រុមហ៊ុន IMCT ខូអិលធីឌី និងជាប្រធានសមាគមទេសចរណ៍អាស៊ីប៉ាស៊ីហ្វិកកម្ពុជា
(PATACC) រូបនេះ ក៏ទទួលបានពានរង្វាន់ពីរ ក្នុងឆ្នាំ២០២២ កន្លងទៅនេះដែរ ដោយពានរង្វាន់ទី១ សម្រាប់លោកផ្ទាល់ និងពានរង្វាន់ទី២ សម្រាប់ក្រុមហ៊ុនរបស់លោក IMCT នៅក្នុងនាម ជា Leading Event Management Company of the year 2022 ក្នុងតំបន់អាស៊ីអាគ្នេយ៍។
បើតាមក្រសួងទេសចរណ៍ «យុទ្ធនាការទីផ្សារទេសចរណ៍អន្តរជាតិឈានមុខគេឆ្នាំ២០២២» នេះ ធ្វើឡើងកាលពីថ្ងៃទី១៧ ខែមីនា ឆ្នាំ២០២៣។ លោក ប្រាក់ វុទ្ធី ប្រធាននាយកដ្ឋានសិក្សាទីផ្សារ និងផ្សព្វផ្សាយទេសចរណ៍ក្រៅប្រទេស បានឱ្យដឹងថា ការទទួលបានពានរង្វាន់ជ័យលាភីនេះបង្ហាញយ៉ាងច្បាស់ពីការដឹកនាំដ៏ត្រឹមត្រូវរបស់រដ្ឋមន្ត្រីនៃក្រសួងទេសចរណ៍
និងការចូលរពីគ្រប់ភាគីពាក់ព័ន្ធទាំងរដ្ឋ និងផ្នែកឯកជន ក្នុងការអនុវត្តផែនទីចង្អុលផ្លូវស្តីពីផែនការស្តារ និងលើកស្ទួយវិស័យទេសចរណ៍កម្ពុជា ក្នុង និងក្រោយវិបត្តិជំងឺកូវីដ១៩ ដំណាក់កាលទី២ ដោយបានខិតខំជំរុញការស្តារសម្បទាធនធានមនុស្ស ការផ្តល់ហិរញ្ញប្បទានទ្រទ្រង់អាជីវកម្ម-សេវាកម្មទេសចរណ៍ និងបានជំរុញការផ្សព្វផ្សាយវិស័យទេសចរណ៍កម្ពុជាយ៉ាងសកម្មនៅក្នុងតំបន់ និងអន្តរជាតិ។ លោកបានបញ្ជាក់ថា ៖ «លទ្ធផលដែលកើតចេញពីកិច្ចសហការទាំងនេះ ដោយនៅឆ្នាំ២០២២កន្លងទៅ ក្រសួងទេសចរណ៍បានទទួលប្រតិភូ Familiarization Trip ពីទីផ្សារឥណ្ឌា កូរ៉េ ចិន និងបានរៀបចំកម្មវិធីផ្សព្វផ្សាយបង្ហាញផ្លូវទេ
សចរណ៍កម្ពុជាដោយផ្ទាល់នៅប្រទេសហ្វីលីពីន ប្រទេសឥណ្ឌូណេស៊ី ប្រទេសវៀតណាម»។
លោក ប្រាក់ វុទ្ធី បន្តថា ៖ «ក៏ដូចជាការជំរុញការផ្សព្វផ្សាយលើទីផ្សារអន្តរជាតិតាមរយៈស្ថានទូត ស្ថានអគ្គកុងស៊ុល ទីប្រឹក្សា និងស្ថានតំណាងទេសចរណ៍នៅក្រៅប្រទេស និងការចូលរួមពិព័រណ៍ទេសចរណ៍អន្តរជាតិផ្សេងៗនៅទីផ្សារចិនជាលក្ខណៈ Virtual Exhibitions ព្រមទាំងបានជំរុញការផ្សព្វផ្សាយព្រឹត្តិការណ៍សំខាន់ៗក្នុងប្រទេស និងគោលដៅទេសចរណ៍កម្ពុជានៅលើប្រព័ន្ធឌីជីថល ដូចជា Website, Mobile App, Facebook Page, TikTok, WeChat, Instagram, YouTube ផងដែរ»។
សូមមបញ្ជាក់ថា ពានរង្វាន់នេះគឺជាការបោះឆ្នោតតាមប្រព័ន្ធឌីជីថលពីសាធារណជន ៤៧,៥១៥ នាក់ ទទួលបាន ៥៤,៨៥០ ពិន្ទុ មានបេក្ខភាពចូលរួមជាង ២០០ នាក់ មកពី២៣ប្រទេសជុំវិញពិភពលោក ចែកជាប្រភេទផ្សេងៗរួមមាន ក្រុមប្រឹក្សាទេសចរណ៍ សណ្ឋាគារ រមណីយដ្ឋាន ភោជនីយដ្ឋាន ក្រុមហ៊ុនបច្ចេកវិទ្យា និងអ្នកដឹកនាំដែលចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងឧស្សាហកម្មទេសចរណ៍៕ ដោយ៖វណ្ណ សុជាតា