ក្នុងអាស៊ី ប្រជាជនថៃជាង ៣៩% ប្រើប្រាស់ TikTok ជាប្រភពព័ត៌មាន

ខណៈប្រជាជនម៉ាឡេស៊ីជាង ៣១ % និងឥណ្ឌូណេស៊ីប្រមាណ ២៩ % ចាប់ផ្ដើមងាកទៅរក TikTok សម្រាប់ការតាមដានព័ត៌មាន។

ផ្ទុយទៅវិញ ប្រជាជនអាមេរិកមានប្រមាណ ៩%ប៉ុណ្ណោះដែលប្រើប្រាស់ TikTok ជាប្រភពព័ត៌មាន និងមានប្រមាណ ៤%នៃប្រជាជននៅបណ្តាប្រទេសអឺរ៉ុបដូចជាអង់គ្លេស អូទ្រីស និងសាធារណរដ្ឋឆេក ដែលប្រើប្រាស់វេទិកានេះ – Seasia

#ams1minute

ads banner