ក្រុមហ៊ុន Amazon នឹងដាក់អោយប្រើប្រាស់មុខងារស្គាល់សំឡេងអតិថិជន សម្រាប់ប្រើនៅក្នុងសេវាកម្ម Call-Center
អាមេរិក៖ ក្រុមហ៊ុន Amazon នៅថ្ងៃអង្គារនេះប្រកាសថា ខ្លួននឹងដាក់ឱ្យប្រើប្រាស់មុខងារការស្គាល់សំឡេង “Voice Recognition” សម្រាប់សេវាកម្ម Call-Center ស្របពេលក្រុមហ៊ុនលក់ទំនិញតាមអនឡាញដ៏ធំមួយនេះ រកប្រាក់ចំណេញបានយ៉ាងច្រើនពីសេវាកម្ម Cloud អំឡុងវិបត្តិ Covid-19 នេះបើតាមសារព័ត៌មានរ៉យទ័រនៅថ្ងៃទី០២ ខែធ្នូ ឆ្នាំ២០២០ ។
អនុប្រធានជាន់ខ្ពស់របស់ក្រុមហ៊ុន Amazon លោក Andy Jassy បញ្ជាក់ថា មូលហេតុដែលសម្រេចចិត្តបង្កើតសេវាកម្មការស្គាល់សំឡេងនេះឡើង គឺដើម្បីឱ្យបុគ្គលិកបម្រើការងារជា Call-Center មានភាពងាយស្រួល មិនចាំបាច់ចំណាយពេលច្រើន ក្នុងការសួរនាំពីព័ត៌មានផ្ទាល់ខ្លួនរបស់អតិថិជន ហើយចំណែកអតិថិជនផ្ទាល់ គឺគ្រាន់តែប្រាប់ពីគោលបំណងដែលខលមកជាការស្រេច ។
បើតាមអនុប្រធានជាន់ខ្ពស់របស់ក្រុមហ៊ុន Amazon រូបនេះ សេវាកម្ម Amazon Connect Voice ID នឹងប្រើប្រាស់មុខងារ Voice Recognition ដើម្បីឱ្យបុគ្គលិកដែលបម្រើការងារផ្នែក Call-Center ដឹងថា អតិថិជនមួយណាកំពុងខលមក ដោយមិនចាំបាច់សួរនាំនូវសំណួរច្រើន ៕