ជំនឿ

អ្នកតាមេ-ស (ភាគ១)

“មេ-ស” ជាឈ្មោះអមនុស្ស មានរូបតំណាង​ជាស្រី ស្ថិត​នៅ​ជើង​ភ្នំ​ឈើ​កាច់ ក្នុង​ស្រុក​​បាភ្នំ ​ខេត្ត​...

“សាឡុំ” សំណង់សក្ការៈសំខាន់មុនកសាងព្រះវិហារ

សាឡុំ ឬអ្នកស្រុកខ្លះហៅថា “បោស” ក្លាយមកពីពាក្យថា​ “ឧបោសថ”។ សាឡុំ ឬបោស ជាកន្លែង​ដែល​មាន​នាទីសំខា...

ទិដ្ឋភាពព្រះរាជពិធីច្រត់ព្រះនង្គ័លក្នុងសង្គមខ្មែរ

គេហទំព័រ​យើងខ្ញុំបានចុះផ្សាយអំពី ប្រវត្តិ និងអត្ថន័យ​ព្រះរាជពិធី​ច្រត់​ព្រះ​នង្គ័ល​​ក្នុង​សង្គ...

ទំនៀម​សម្តែង​ល្ខោនខោល​នៅវត្ត​ស្វាយ​អណ្តែតក្រោយថ្ងៃចូលឆ្នាំ

ល្ខោន​ខោល​វត្ត​ស្វាយ​អណ្តែត​ បាន​ចុះជា​មត៌​ក​វប្បធម៌អរូបីនៃមនុស្សជាតិ​​ក្នុង​បញ្ជី​អង្គការ​យូណ...

យាយម៉ៅនៅភ្នំបូកគោ

ក្នុង​ខ្លឹមសារចម្រៀង​​អារក្សត្រង់​បទ “​ជំទាវម៉ៅ” ឬ “ម៉ៅ” គេ​តែង​ឮពាក្យ​​អំពាវនាវ​ហៅ​​​​​រក “យា...

បុណ្យឆ្លង ឬចូលឆ្នាំមហាសករាជ

មកទល់បច្ចុប្បន្ននេះ ខ្មែរ​យើង​ប្រើសករាជចំនួនបួន គឺមហាសករាជ ពុទ្ធសករាជ​ ចុល្លសករាជ និងគ្រិស្ដសក...

“ចាក់ចេក” សិល្បៈក្បាច់រចនាដែលកាន់តែហោចទៅ

ចាក់ចេក​ ​​ ឬ​ចាក់​ក្បាច់ ជាក្បាច់​រចនានៅលើ​ស្រទបចេក ហើយ​​​ប្រើក្រដាស​ពណ៌​​​ ដើម្បី​រំលេច​ផ្ទៃ...

ទំនៀមទាញព្រ័ត្រថ្វាយអ្នកតាដើមសំរោង

អ្នកតាដើមសំរោង មាន​ខ្ទមមួយ​ស្ថិត​នៅក្បែរព្រំប្រទល់ភូមិត្របែកពក និងភូមិ​ព្រែក​​ឫស្សី ប្រប​នឹង​​...

“បុណ្យប្លុងក្រឡាន” ទំនៀម​អ្នកស្រុកតំបន់អង្គរ

នៅក្នុង​​បរិបទ​សង្គមវប្បធម៌​ខ្មែរ អ្នកស្រាវជ្រាវយល់​ឃើញថា ពិធីដែល​មាន​ន័យ​​ខ្លឹមសារ​​​អំណរ​សាទ...
error: Content is protected !!